STOP

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć wszystkim!
mam sprawkę jedną, chciałem sobie zamontować trzecie światło stopu w podsufitce. I powiem szczerez, że widze bardzo mało esperaków ze stopem "u góry". Czy ktoś z was kiedy ś montował trzeciego stopka? jesli tak to proszę o opis do czego mam go przykręcić i jak przymocować ponieważ nie mam z tym doświadczenia wolę zapytać fachowców, czekam na podpowiedzi
pozdrawiam.

No panowi nic nie wiecie na temat tego stopu, co jest proszę o mobilizacje,
dzięki

Ja widzialem cos takiego w Espero kolegi i w sklepie za 30 zl. Byla przy tym instrukcja co i jak dopiac.
Do Espero taki STOP nie bardzo pasuje, chyba, ze na spojlerze . Chociaz z drugiej strony moze uchronic przed stluczka...

W podsufitce z tylu sa dwie zaslepki... poszukaj takiego "3 STOPU" ktory by rozstawem pasowal.. unikniesz klopotliwego mocowania... z tego co JA wiem to "gorne" stopy sa klejone do SZYBY... a w Espero szyba jest bardzo "plasko" obsadzona...

Bedzie CI ciezko takie swiatelko znalezc...

el0!!
primo:
ogolnie 3 swiatlo stop na gorze tylnej szyby w espero jest dosc denerwujace, niestety jest taka konstrukcja ze dla wysokich kierowcow bedzie ono bardzo przeszkadzac.
szczegolnie przy jezdzie po gorach okazuje sie ze za takim stopem moze 'schowac' sie niejedna informacja.

sequndo:
ale jesli bedziesz dalej myslal o instalacji to musisz dokladnie dobrac obudowe tak aby przykleic stop do szyby, bo inaczej jak bedzie odstawac to w nocy bedziesz mial czerwono w calym samochodzie.

i po trzecie:
polecam swiatla rodzimej firmy WESEM.
tanie, dobre i dostajesz komplet do instalacji, nic nie musisz dokupowac, cudowac, lutowac...
chociaz z tym ostatnim to wiadomo lut to lut...

http://www.wesem.com.pl/

no to już jestem w domu z ty,i stopami czyli szykuje się proble, chetnie założył bym spojlerek ze stopem ale wiadomo-kasa, a przyznacie że światła stopu w naszych esperakach świecą jak świeczki..........................
dzięki za podpowiedzi.