Problem z sekwencją

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, mam problem z niedawno załozoną sekwencją w daewoo nexia 1.5 16V. Stag-4, reduktor Zavoli zeta, listwa wtryskowa Valtek. Silnik na benzynie pracuje idealnie, po przełaczeniu na gaz (temp. 30 stopni C ) silnik ma "dziurę" do około 2 tys. obrotów. Przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się. przy wyższych obrotach jest ok. Podczas jazdy szarpie, objawy te stopniowo ustępują w miare wzrostu temperatury silnika. Uklad zapłonowy , sonda lambda nowe, regulacje nie przynoszą efektu, niestety sekwencja w nexiach nie jest popularna. może ktoś w innym modelu Daewoo miał podobny problem.
  
 
Witam.
Wyglada na to ,że masz bogata mieszankę. sprawdź na analizatorze spalin jaka jest na benzynie i na gazie.
  
 
Robiłem kiedyś taką na sekwencji,z tego co pamiętam tam jest full-grup.Tylko szybkie wtryskiwacze mogą uleczyć to auto,valtek odpada.
  
 
pół-sekwencja
  
 
Cytat:
2009-05-16 15:18:38, holland2 pisze:
pół-sekwencja

Może i tak(pamiętam tylko że bardzo krótkie czasy wtrysku)-mój błąd
  
 
właśnie, tak na 100% jest tam półsekwencja czy full-group?
  
 
Cytat:
2009-05-17 11:44:39, radzio73 pisze:
właśnie, tak na 100% jest tam półsekwencja czy full-group?

Chcesz wiedzieć na 100%?Miernik i do roboty!