Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-05-21 15:48:12 witam, jak kupilem essa w 2007 klima hulala, lato 2008 -> pusta, napełnili z gwarancja 6 miesiecy dzialala, po kontroli we wrzesniu 2008 miala nieznaczny ubytek cisnienia.
tego roku w kwietniu znowu pusta, nabili z kontrastem i okazalo sie ze z chlodnicy cieknie, myslac skoro na sezon trzyma wiec nabilem bez gwarancji i po 5 dniach zeszla znowu ;> musze sciagnac zderzak ale raczej nie z skraplacza cieknie bo byl suchutki ale osłona pod chłodnica cała w oleju i barwniku... koszt nowego skraplacza jak mi panowie powiedzieli 450 zł + 150 nabicie + ok 200- 300 zł robocizna :> wiec odpusciłem... nie bede podwajać wartosci pojazdu ;/ i teraz nasunoł mi sie pomysł z uzywanym skraplaczem... koszt ok 100 zł wymiana samodzielna. czy jest sens? mam znajomego ktory ma 2 na stanie wiec jak by jedna byla nieszczelna to wymieni mi na druga. wiadomo ze uzywka nie to co nowka, ale na rok moze styknie wkoncu nie bede cale zycie tym autem jezdzil ;/ co myslicie? ew jak wymiana wyglada? [ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2009-05-21 15:48:26 ] |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2009-05-21 23:10:27 dokladnie, na pusto i tak sie nie wlaczy bo jak instalka jest orginalna to bez czynnika nie zalaczy sie kompresor nie boj sie uzywek do klimy, ja cale klimy przerzucalem z czesci i dzialaja. nie trzeba do tego jakis mechaniorow, abys przewodow nie powyginal i wymienisz sam bez problemu. ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2009-05-21 23:18:24 nie powinno się jeździć z pusta (nieszczelną) klimą bo w przypadku gdy do nie używanego kompresora dostaje się wilgoć może on skorodować, a tego się nie da naprawić. |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-05-24 20:37:11 no i parownik wymieniony
sprawdzenie szczelnosci wyszlo ok :> nabita i chłodzi az miło ;> teraz tylko musze umyć stary barwnik bo wszystko z przodu zachlapane jest. zwyklym preparatem do mycia silników zejdzie? |