Jakie parametry na esgi2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć
Mam problem z nowo załozoną instalką w mojej omedze B 2,5 V6. Problem polega na tym że przy gwałtownym dodaniu gazu auto zaczyna jakby przebierać , wręcz zadławia sie, i chwile nie pracuje na wszystkie gary. Na benzynie jest ok. swiece + kable NGK(przebieg około 1500km)
Jak podpatrzyłem na parametry z laptopa zobaczyłem czas wtrysku gazu prawie dwókrotnie większy od benzyny tzn benzyna 3ms-lpg 6,1ms. zamontowany mam reduktor Arctic wtryski 3ohm Valtekrail 4mm. spalanie po miescie około 15l lpg. Poradzcie prosze na co mam zwrócić uwage , co zmienić bo wizyta w warsztacie (gdzie instalka była zamontowana) ogranicza sie tylko do autoadaptacji wykonanej przez pseudo-fachowców.
Pozdrawiam
  
 
masz valteki ale na pewnio nie masz dysz 4 mm bo tyle nie da sie zrobić , poza tym od 3 mm nie skutkuje to wzrostem ich wydajności. Długie czasy na gazie to penie za małe dysze wtryskiwaczy i pewnie duże spadki ciśnienia. Napisz jakie masz ciśnienie gazu na wolnych obrotach i jakie jak depniesz w podłogę i pojedziesz tak ze 2 minuty. Zwróć też uwage czy zmienia się temperatura gazu. Zarówno reduktor jak i wtryskiwacze z najniższej półki , choć najczęsciej stosowane bo rozporowadzane w zestawach ze sterownikiem. Nastawami nie zmienisz błędów kompletacji. Jak moc silnika?

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-05-30 13:06:11 ]
  
 
Cytat:
2009-05-30 13:03:45, hydrol pisze:
masz valteki ale na pewnio nie masz dysz 4 mm bo tyle nie da sie zrobić , poza tym od 3 mm nie skutkuje to wzrostem ich wydajności. Długie czasy na gazie to penie za małe dysze wtryskiwaczy i pewnie duże spadki ciśnienia. Napisz jakie masz ciśnienie gazu na wolnych obrotach i jakie jak depniesz w podłogę i pojedziesz tak ze 2 minuty. Zwróć też uwage czy zmienia się temperatura gazu. Zarówno reduktor jak i wtryskiwacze z najniższej półki , choć najczęsciej stosowane bo rozporowadzane w zestawach ze sterownikiem. Nastawami nie zmienisz błędów kompletacji. Jak moc silnika? [ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-05-30 13:06:11 ]


Moc w tym aucie to 170 KM
Wazne jest cisnienie na reduktorze. Poprawnosc nawiercenie kolektora ssacego. Podejrzewam ze w tym ktwi duzy problem.
Cisnienie na reduktorze i srednica dysz w wtryskach ??
  
 
Witam
Co do średnicy wtrysków to przeczytałem ją z dokumentów jakie mi dano do instalacji, a ciśnienie gazu wynosi 1,1 bara i przy gwałtownym dodaniu gazu na ułamek sekundy spada do 0,95 bara i wraca do około 1,05-1,15 bara. To jest reduktor który podciśnieniem z kolektora ustawia sobie ciśnienie. Tak to zauważyłem. A co do mocy do w dolnym zakresie obrotów jest słabszy.
  
 
Cytat:
2009-06-04 08:28:02, DOKTOR pisze:
Witam Co do średnicy wtrysków to przeczytałem ją z dokumentów jakie mi dano do instalacji, a ciśnienie gazu wynosi 1,1 bara i przy gwałtownym dodaniu gazu na ułamek sekundy spada do 0,95 bara i wraca do około 1,05-1,15 bara. To jest reduktor który podciśnieniem z kolektora ustawia sobie ciśnienie. Tak to zauważyłem. A co do mocy do w dolnym zakresie obrotów jest słabszy.


no to podaj jeszcz jakieś szczegóły skoro masz podgląd : jakie są czasy wtrysku gazu i benzyny w sytuacji o której piszesz , średnice wtrysku możesz sprawdzić po zdjęciu wężyka (śmiało gaz nie poleci) i włożeniu tam wiertła np 2 mm. Jeśli nie wejdzi lub będzie ciasno to możeszwyciągnąc wnioski jak jest średnica bo 4 mm to niewykonalne
  
 
Cześć
zrobię tak jak mówisz i odezwe sie z dokładnymi danymi
Pozdrawiam