Układ chłodzenia w DF 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam mały problem . Mam DFa z 2.0 DOHC i instalacją LPG. Problem polega na tym że kiedy uzupełnię płyn w chłodnicy to po przejechaniu ok. 25km wywala mi około 1.5 litra płynu i tak jest bez przerwy. Teraz to jeszcze spoko, ale zimą to chyba padaczki dostanę jak mi przyjdzie kupować petrygo. Pdobno parownik musi być niżej niż korek od chłodnicy, ale nie jestem pewien proszę was zaradźcie coś!!!!
  
 
moze masz nidrozny korek
  
 
Jeżeli ten problem występuje tylko w czasie jazdy na LPG to rzeczywiście można się o coś przyczepić do parownika.
Sprawdź czy nie masz żadnych wycieków, czy może nie wywala Ci wody do zb. wyrównawczego.
To może być uszczelka pod głowicą, ale 1,5l w tak krótkim czasie, chociaż to możliwe...


Termostat gdzie masz zamontowany?
Jak się zachowuje wskaźnik temp. w trakcie jazdy (te 25km)?
  
 
mi wywalalo plyn i to byla uszczelka pod glowica i mi zamarzal parownik jeszcze mam 1,5 lpg
  
 
a moze masz walnieta chlodnice..... ja mialem duzo mikropekniec i nie ciekla, ale podczas jazdy plyn gdzies wyparowywal....
  
 
ciecz wywala do zbiorniczka poza tym uszczelkę pod głowicą wymieniałem 2 tygodnie temu bo mi przepaliło mię dzy cylindrami ijest to samo i pierwotnie na 1.5 i teraz na 2.0 zaznaczam że parownik jest w tym samym miejscu. Korek drożny, chłodnica szczelna.
  
 
pytałem Cię o coś...
W obecnej Twojej sytuacji mogą być one kluczowe.
  
 
Termostat jest na przewodzie dolnym od chłodnicy a wskazówka w normie
  
 
Odkopię tego starocia

Panowie zaobserwowałem ostatnio u siebie dziwne zachowanie Fatalnej Imitacji Auta Turystycznego - więc:
Jeżeli wajchę od ogrzewania wnętrza przestawię na ciepłe powietrze to mam problem z dogrzaniem silnika - naprawdę się menda nie che zagrzać ale wystarczy zamknąć ciepłe i kurwa raz dwa trzy krecha od termomertu podskakuje. Termostat sprawny zamyka i otwiera jak trzeba, podłączony jak należy, w układzie jest dobry stan płynu, uszczelki pod czapą nie dmuchło...
Co jest???
1. Nagrzewnica zakamieniona - na wodzie nie jeździł i nie jeździ???
2. Zapowietrzony układ???
3. Inne propozycje???
  
 
A grzeje? Bo jak tak to może czujnik tylko tak pokazuje a różnica minimalna.
  
 
właśnie nie grzeje i co gorsza silnik nie chce trzymać wolnych obrotów, a jak zamknę to się za chwilkę nagrzewa i wsjo oki - potem nawet można w kabinę puścić ciepłe i deż daje radę... posrane...
  
 
A stan płynu ok? Może zapowietrzony jest?
  
 
płynu ok - zapowietrzenie obstawiałem ale sam już nie wiem