MotoNews.pl
2 E 12, 1,4 urwany krócicec (237461/18) - NT
  

E 12, 1,4 urwany krócicec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W serwisie ( uwaga na serwis Toyoty w Młocinach) podczas przeglądu nadłamali jakiś króciec w kolektorze ssącym. Oczywiście wypięli się dupą że to nie oni ( od nowości samochód jeździł do nich) i zaproponowali wymianę kolektora za 2300zł. Można z tym jeździć? Bo poza brzęczeniem jakby niedokręcona blacha była nie ma jakiś skutków ubocznych.
  
 
Jesli cos zepsuli to niech naprawia, to nie maluch czy syrena i zadna druciarnia nie wchodzi w gre.
  
 
Cytat:
2009-09-23 07:31:02, JaRabbit pisze:
W serwisie ( uwaga na serwis Toyoty w Młocinach) podczas przeglądu nadłamali jakiś króciec w kolektorze ssącym. Oczywiście wypięli się dupą że to nie oni ( od nowości samochód jeździł do nich) i zaproponowali wymianę kolektora za 2300zł. Można z tym jeździć? Bo poza brzęczeniem jakby niedokręcona blacha była nie ma jakiś skutków ubocznych.


Napewno nadlamali jakis kruciec??Jestes pewien ,widziales uszkodzony element??Pytam bo gdyby cos nadlamali to kolektor by sie rozszczelnil i silnik by falowal na biegu jalowym,ile masz na biegu jalowym 650 obr???Czy wiecej?
Faktem jest natomiast ze w tych silnikach pekaly samoistnie przegrody wewnatrz kolektora,wymieniano tego tonami na gwarancji.
Objaw byl wlasnie taki jak opisujesz wyrczenie przy okreslonych obrotach.Mozna z tym jezdzic albo wymienic na sprawna uzywke.
Wiec moze faktycznie nie zepsuli,bo jesli to peknieta przegroda to tego sie nawet nieda w ten sposob zepsuc.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer