[125p] kant, prawie jak OBR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czas najwyzszy cos napisac o moim df dla potomnych,
W dowodzie, FSO-Warszawa Fiat 125p rok produkcji 1987, z silnikiem 1.6 z polda. Ten cudowny silnik spalal 8l benzyny na 100km jadac kolo 130km/h po trasie Kedzierzyn-Wroclaw, ale jak sie okazalo okolo 5l oleju. Samochod brata, jadacy z tylu, caly w czarne kropki. Kanciak kupiony w pazdzierniku 2005 roku.
Cena 600pln, minus butelka 5l oleju, nie dzialajaca instalacja LPG, felgi to power tech 5' no i jakze piekny tuning poprzedniego wlasciciela.....widac na zdjeciach,
dziury: jedne z tylnych drzwi jakby ktos cwiczyl strzelanie do pedzacego kanta, w podlodze 4 sztuki, 2x za przednimi hlapaczami+2x w miejscach pod seryjny podnosnik, lekko skorodowany pas tylni, miejsca po dziurach od listew, na zdjeciach generlanie wygladal lepiej


[ wiadomość edytowana przez: KUBOLKU dnia 2008-10-21 00:02:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-10-21 00:03:08 ]
  
 
poprawilem obrazek
  
 
No tak, ale wiemy już że trochę się zmieniło zarówno na zewnątrz jak i pod maską

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
prawie jak OBR robi wielką różnice
  
 
dzieki za poprawe obrazka, prawie robi wielka roznice i wiem o tym, czesc dalsza historii mojego kanta i zdjecia:
c.d. jak to wygladalo jak kupilem:


no i tuning wlasciciela+ kebelkologia 2 wlasciciela wstecz:

  
 
minely 2 lata poszukiwan, roznych drog czasem dobrych czasem zlych,...
silnik od SERU 2.0 z kol gsi z poldka
most z diesla 132, 3.7 przelozenie
fotel sparco
hydro lapa
no i oczywiscie blacharka czyli poszerzenia+ naprawy dziur, co do koloru to natchnely mnie zdjecia starych obr'owskich fiatow, niestety fiat byl kremowy a nie chcialem calego przemalowywac go na bialo, stad padlo na krem z czarnym paskiem,
zderzaki, hak, hlapacze, LPG poszly w odstawke,
byl sprzet audio, nie ma sie czym chwalic 2 woofery 350W w tylnej kanapie + wzmacniacz, nawet lupalo
2 sezony na ats classic 8/13 ale za duzo osob na tym jezdzi wiec sprzedalem, kilka fotosow:
u blacharzy:



i swiezo po przyjazdzie do domu:
  
 
po jakims czasie kupilem innego DF z silnikiem 1.6dohc zapierniczal nieziemsko, wiec przeszczepilem silnik do krema, po malym malowaniu i odbudowei:


oczywiscie zagoscilo wspomaganie,
zmienilem serwo, pedalnice i przednie hample na lucasowski sprzet, ta pedalnica to mocno przekombinowana sprawa, mialy sie zmiescic poziome solexy 40 od ritma130TC:


przerost formy nad trescia....

I tak mniej wiecej od kwietnia 2007 fiat stal w garazu czekajac na przeszczep czesci z silnika Ritmo i innych modyfikacji.... o tym pozniej
  
 
oczywiscie kabelkologia zostala wycieta, zdjecie z tamtego okresu,czyli pazdziernika 2006 w moim profilu, ten na ATSach
  
 
mozesz powiedziec ile kosztuje taka zabawa z poszerzkami ??? I jakiego one sa pochodzenia :] A co do prawie , to prawie to juz wyglada
  
 
widziałem kiedys tego kanta pod politechniką wrocławską i na prawdę zacny kant! Zdjęcia tego nie obrazują, ale jest wykonany bardzo dobrze
  
 
zdjecia sa sprzed 2-3lat, moze dzisiaj dam rade cos probic i wkleic te najnowsze albo wrzuce z YTP6 jak to obecnie wyglada
co do poszerzek, to standard golf chyba mk1 2d tylx4 sztuki, troche inaczej sklepany przod od tylu, cena z malowaniem calego z zew+ zaspawnie dziur w drzwiach, 4 pod spodem, na blotniku i elementow mocujacych zderzaki to 1500pln, ale to bylo 2.5roku temu teraz moze byc wiecej
CEHU miales szczescie bo po polibuda tyko z 2 razy stal

[ wiadomość edytowana przez: KUBOLKU dnia 2008-10-22 12:51:43 ]
  
 
udalo sie znalesc kilka fotek w sieci z YTP6, oto one:





dwie inne w moim profilu
  
 
szkoda ze off road
  
 
czemu kubeł pilota jest wyzej niz kierowcy ???
  
 
Atsy pomimo ze oklepane to były fajniejsze, po za tym byly to 8 cali a takie czesto na kantach jednak nie wystepuja Skoro jezdisz bez zderzaków sciagnij sobie te łapy do mocowania przedniego. no i zawias troszke w dól Po z attym calkiem fajny i dosc orginalny Podoba mi sie
  
 
tak wysoko siedzi bo niestety przednie poszerzenia za wysoko zostaly wstawione, zawias oczywiscie B6 bilstein, przod truck ciety o 1.5zwoja, a z tylu klepany resor 3 piorowy, tyl na feldzie 8calowej i szerokim kapicu niestety juz trze
co do foteli to pilot ma wiecej widziec wiec wyzej stoi, a moj niestety musial byc dalej odstawiony bo dlugie nogi mam i tak jakos wyszlo, sam dopiero niedawno to zauwazylem
ats sprzedalem o dobry kupiec sie zjawil, a te 15' to chwilowo zeby dopalic oponki jakich mam za duzo w garazu, jak sie skoncza worce pewnei na jakies serokie 13'
te lapy z przodu to do mocowania sztywnego holu, nie bylo czasu zeby zdjac przed BK a pozniej juz mi sie nie chcialo na 2 dni sciagac tego
  
 
przytnij z przodu jeszcze trucki. po scieciu 2 zwojow auto siedzi na takiej wysokosci jak seria sprezyny, czyli Ty teraz masz wyzej niz seria e ten resor z tyłu to chyba slabo sklepany ale nie przejmuj sie, ja mam jakas manie wzgledem gleby w autach
  
 
ale to tylko na plus Bimber
  
 
No ten fotel pilota to masakra...pilot jedyne co ma widziec to notatki, reszta go w ogole nie interesuje wiec bez sensu tak wysoko fotel, nawet ze wzgl. bezpieczenstwa
  
 
Mówisz tak jak by co najmniej wystawał przez dach, nie przesadzaj.