Tuning silnika fiata 1.1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje informacji jesli chodzi o silnik fiata 128 a mianowicie jesli chodzi o przeróbki silnika co tam mozna zrobic, zeby wycisnąc max z niego
  
 
Cytat:
2009-03-23 19:01:16, Toxic12 pisze:
Potrzebuje informacji jesli chodzi o silnik fiata 128 a mianowicie jesli chodzi o przeróbki silnika co tam mozna zrobic, zeby wycisnąc max z niego




Zmień go na silnik 1.5 z uno i daj mu gaźnik 2 gardzielowy i masz tanio seryjnie bezawaryjnie
  
 
auto ma startowac w kjs jak narazie potem gsmp, wyszedł teraz taki przepis ze silniki muszą pozastac takie jak z fabryki wyjechały inaczej pojazd nie zostanie dopuszczony
  
 
tu nie chodzi o koszty tylko o max przeróbki
  
 
to nawet gaźnika nie możesz zmienić?
  
 
widze ze cięko z pomoca na tym forum powiem tak co jeszcze mozna zrobic oprócz tego:

-szlif bloku, nowe włoskie tłoki + pierscienie
-szlif wału
-nowe panewki
-nowe zawory
-sportowy wałek
-plan głowicy
powiekszenie i polerka wszystkich kanałów
kolektor 4 - 1
2 Gazniki dwu gardzielowe Webera dcoe 45 mm lub 40 mm
  
 
nie znam sie na przepisach kjs. jest jeszcze kilka opcji. kolo zamachowe daj stoczyc. da to troche wiecej momentu obrotowego. gdybym to ja mial taką sytuacje ze nie moge zmienic pojemnosci to bym go odprezyl i doładowal


[ wiadomość edytowana przez: toudi19w dnia 2009-11-18 23:25:34 ]
  
 
i takim sposobem 100 koni z tego silniczka to pestka. aha i zaplon zmien
  
 
a zobaczyłeś tą date kiedy to było?? pewnie silniczek juz dawno zbudowany
  
 
Cytat:
2009-11-18 23:41:53, Try3ek pisze:
a zobaczyłeś tą date kiedy to było?? pewnie silniczek juz dawno zbudowany



nio. prawda. ale mam racje co nie??
  
 
nie masz racji - zamach z 1100 jest już tak cieńki i lekki ze mało co tam stoczysz a jak już coś wyskrobiesz to i tak niewiele to da. A doładowywać 1.1 to lepiej szukać gotowego seryjnego silnika 1.3T od uno
  
 
Cytat:
2009-11-19 18:11:21, rosck pisze:
nie masz racji - zamach z 1100 jest już tak cieńki i lekki ze mało co tam stoczysz a jak już coś wyskrobiesz to i tak niewiele to da. A doładowywać 1.1 to lepiej szukać gotowego seryjnego silnika 1.3T od uno



wiem o tym ale zobacz co napisal ze nie mozna zmienic pojemnosci wiec doladowanie 1.1 jest rozsadnym rozwiazaniem i wcale nie trzeba duzo pieniedzy tylko głowe do tego
  
 
byście troszkę poczytali post od początku to turbo i tak nie wchodzi w grę..
  
 
Cytat:
2009-11-20 23:34:37, Try3ek pisze:
byście troszkę poczytali post od początku to turbo i tak nie wchodzi w grę..



no to inny sposob. jezeli nie turbo to specjalna mieszanka paliwa dla silnika. probowalem. raz tyle mocy gwarantowane. niestety troszke na tym cierpi silniczek ale to max co da sie wyciagnac przy tych przepisach
  
 
co to jest specjalna mieszanka paliwa?
i co można tam robić poza wymianą wałka i obróbką całej reszty a turbo na 0,2 bara to można sobie odpuścić zbędnego balastu
  
 
Cytat:
2009-11-21 00:45:34, rosck pisze:
co to jest specjalna mieszanka paliwa? i co można tam robić poza wymianą wałka i obróbką całej reszty a turbo na 0,2 bara to można sobie odpuścić zbędnego balastu



istnieje cos takiego jak paliwo lotnicze chodzby nawet z modeli