Problem z zegarami po demontażu wskazówek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, zmieniałem tarcze i musiałem pościągać wskazówki. Po ich ponownym założeniu po przekręceniu kluczyka obrotek skacze na 3 tys - ale reaguje na pedał gaz a wskaźnik temperatury pokazuje temperaturę maksymalną. Co jest nie tak??
  
 
a moze je krzywo ustawiles?
  
 
silnik jest zimny, to dlaczego tem idzie do max poziomu...
obrotomierz tak samo oparty jest o słupek a jak zapłon przekręce to na 3 tys wskazuje...
  
 
za nim zaczniesz drążyć dalej odpiwiedz: oznaczyłeś sobie położenie wskazówek przed zdjęciem, czy zdjąłeś a potem założyłeś na pałe? Bo nie wiem ale coś mi mówi że jednak wybrałes ten drugi wariant.
  
 
oznaczyłem...
a w ogóle obrotek oparł sie o słupek to raz w tedy go ściągałem i tak go zakładałem
  
 
moze sproboj na odpalonym silniku wsadzic te wskazowki tak zeby byly ok?

ps. takie pytanie podpinajace sie pod temat: czy w liczniku elektronicznym tez trzeba jakos oznaczac wskazowki czy obojetne jak sie wsadzi to i tak beda dzialac ok?
  
 
Cytat:
2008-10-07 17:06:56, LukasJ pisze:
oznaczyłem... a w ogóle obrotek oparł sie o słupek to raz w tedy go ściągałem i tak go zakładałem



rozumiem ze jak sie wskazowka oparla o slupek ty ja wyciagnales... powinienes wysiagnac slupek wskazowka wtedy opada dalej i dopeiro ja sciagasz... wlacz zaplon i obrotek powinen byc wtedy na 0 a wskazowke temp zeby ustawic to tez wlacz zaplon i ustaw wskazowke na wartosci minimum.. powinno byc dobrze

[ wiadomość edytowana przez: vek1986 dnia 2008-10-07 17:34:56 ]
  
 
a może uszkodziłeś mechanizmy przy zdejmowaniu...?
  
 
Odpowiem wszystkim.

Wskaznik obrotka zaklada sie na wlaczonym zaplonie.
Wskaznik temp. zaklada sie na zimnym silniku na wlączonym zaplonie po odczekani kilku sekund
Wskaznik paliwa jak wyzej.

Predkosciomierz ustawia sie na poczatek jakis 2-3mm ponizej slupka podpierajacego, pozniej w jezdzie pasuje sprawdzic np za pomoca innego auta lub GPS-a.
  
 


no tez własnie do tego doszedłem
dzięki.
Temat można zamknąć
Cytat:
2008-10-07 17:39:03, Magik123 pisze:
Odpowiem wszystkim. Wskaznik obrotka zaklada sie na wlaczonym zaplonie. Wskaznik temp. zaklada sie na zimnym silniku na wlączonym zaplonie po odczekani kilku sekund Wskaznik paliwa jak wyzej. Predkosciomierz ustawia sie na poczatek jakis 2-3mm ponizej slupka podpierajacego, pozniej w jezdzie pasuje sprawdzic np za pomoca innego auta lub GPS-a.

  
 
a ze tak sie podepne pod temat czy zeby wyciagnac wskazówki trzeba wymontowac calkowicie zegary(chodzi mi czy te wtyczki od tylu musze wyciagnac..)i jak najlepiej wyciagnac te wskazówki??jest jakis dobry sposób?
  
 
No trzeba. Inaczej nie rozbierzesz licznika - musisz go na pół rozłożyć
  
 
Podłącze się pod temat. Czy wskazówki wrócą na swoją "normalną" pozycję po podłączeniu ? Gdy wyglądają tak:



  
 
PRIV
  
 
Cytat:
2009-07-19 15:34:51, tomekka pisze:
Podłącze się pod temat. Czy wskazówki wrócą na swoją "normalną" pozycję po podłączeniu ? Gdy wyglądają tak:


Nie wrócą

[ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2009-07-19 15:55:03 ]
  
 
Cytat:
2009-07-19 15:34:51, tomekka pisze:
Podłącze się pod temat. Czy wskazówki wrócą na swoją "normalną" pozycję po podłączeniu ? Gdy wyglądają tak


oczywiscie, ze wroca

[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2009-07-19 15:56:29 ]
  
 
Cytat:
2009-07-19 15:55:07, radekbox pisze:
oczywiscie, ze wroca [ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2009-07-19 15:56:29 ]



Nie wprowadzaj kolegi w błąd. Obrotomierz musi być oparty na słupku a nie jest tak jak powinien , na dzień dobry licznik po odpaleniu albo choć by przekręceniu zapłonu skoczy na jakieś 6 tys
  
 
Powiem wam szczerze że w starych zegarkach które wyjąłem z essa(założyłem białe) też miałem zmienić i mieć na podmianke,ale chyba zrezygnuje,
za dużo kombinacj i za duże ryzyko że coś upiernicze
albo spiernicze
  
 
a ja proponuje nie wypowiadac sie, jesli sie nie ma pojecia.
to nie sa zegary analogowe!!!
jesli licznik jest odlaczony i sie go poprzechyla to wszystkie wskazowki bede sie ladnie przesuwac.
Mam u siebie LCD i wiem, co "mowie".
  
 
ryzyka praktycznie nie ma. Najważniejsze to to żeby wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza zdemontować dopiero po wyciągnięciu słupków - w tedy one jeszcze bardziej opadną i w takiej samej pozycji należny je znowu założyć. Wskazów od temp. ustawiać najlepiej na zimnym silniku, a od paliwa to nie wiem albo znasz faktyczny poziom paliwa albo go zalać do pełna albo wydoić do zera...