| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zet77 toruń | 2009-07-26 12:26:51 Jaki silnik? |
p6q12 skar-kam | 2009-07-26 12:37:23 1.4 i |
zet77 toruń | 2009-07-26 13:24:32 Znaczy sie jednopunkt?
Jak tak to sprawdż kable przy Tps-ie,lubi z nich złazić izolacja,i robi zwarcie. [ wiadomość edytowana przez: zet77 dnia 2009-07-26 13:25:47 ] |
p6q12 skar-kam | 2009-07-26 15:22:18 A jeszcze dodam: mechanik twierdzi, że należy wymienić pompę paliwa, ale tak na "ucho" to nic dziwnego nie słychać w niej przy przekręcaniu kluczyka. |
zet77 toruń | 2009-07-26 17:37:50 No kurcze jak byłeś już u mechanika,i padło jakieś podejrzenie to czemu nie wymieniasz?Mam nadzieję że ciśnienie paliwa bylo mierzone. |
sylwekseat tarnobrzeg | 2009-07-26 19:59:33 witam mam pytanie dotyczace tego postu mam seata cordobe 1.6 75 km z 95r na monowtrysku czy w tym silniku samoadaptacja powinna wygladac tak samo jak w opisywanym fordzie czy moze inaczej ? tez mam problemy z jazda na benie tzn nierowno pracuje intesywnie dymi na czarno troche sie dlawi na lpg jest ok moze ktos z was wie dlaczego tak sie dzieje i cos doradzi z gory dziekuje |
p6q12 skar-kam | 2009-07-26 20:41:48 Yagr, chyba spróbuję najpierw zrobić ten reset. Właściwie to może dokładnie opiszę jak teraz chodzi. Zapala bez problemu, później bez gazu ma poniżej 900-1000 obrotów i co jakiś czas spada do 500. Nie ma możliwości zwiększenia ich przez wciśnięcie "do dechy" bo od razu szarpie niemiłosiernie i zaraz gaśnie. Trzeba baaardzo delikatnie dodawać gazu, żeby przeskoczył "magiczną barierę" 1500. Potem już od 1500 do mniej więcej 3200 jest w miarę normalnie chociaż trochę przygasa i szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu. No i od 3500 już kompletnie nie ma mocy. Max., które udaje mi się wyciągnąć na luzie to 4000. Dlatego zastanawiam się czy to na pewno byłaby ta pompa tak jak mówi, bo chyba by wtedy mniej więcej na każdych obrotach tak samo słabł.
edit: A co do tego ustawiania później tego ECU - jeżeli da radę, to przez te trzy minuty trzymać go na 3000-3500, czy tak jak tutaj piszą na 1200? http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=ogolne&type=21 [ wiadomość edytowana przez: p6q12 dnia 2009-07-26 20:47:13 ] [ wiadomość edytowana przez: p6q12 dnia 2009-07-26 20:51:29 ] [ wiadomość edytowana przez: p6q12 dnia 2009-07-26 20:52:01 ] |
Yagr focus Kraków | 2009-07-26 20:42:54
Wydaje mi sie że jest podobnie ale nie mam pewności - zadaj takie pytanie na jakimś forum seata, dostaniesz na pewno rzeczowa odpowiedź, o ile już jej gdzieś nie mam pośród istniejących postów ![]() |
Yagr focus Kraków | 2009-07-27 14:55:21
Mają rację, sam nie wiem skąd mi się ta 3 wzięły na początku, pewnie stąd że w tym zakresie reguluję blosa Zresztą, sam już nie pamiętam na jakich obrotach - na forum znajdziesz...
Ale znalazłeś już niezłe źródło wiedzy o escorcie, bo twój problem najprawdopodobniej nie ma wiele wspólnego z LPG, możesz też skorzystać z wiedzy zawartej tu http://siec.no-ip.com/forum/index.php też sporo pomocy przy escorcie tu wyczytasz
[ wiadomość edytowana przez: Yagr dnia 2009-07-27 14:56:29 ] [ wiadomość edytowana przez: Yagr dnia 2009-07-27 15:27:19 ] |
p6q12 skar-kam | 2009-07-27 15:21:36 Dzięki Yagr za ten link! Widziałem już kilka for escorta, ale to chyba jest najbardziej rozbudowane. |