Wymiana łożyska koła tylnego carina e z abesem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam forumowiczów mam pytanie czy pierścień zębaty jest zdejmowalny z piasty,czy czeba wymienić piaste z łożyskiem i tym pierścieniem sprawa dotyczy koła tylnego carina 2.0 z 1997 r.Ponieważ zaczyna mi huczec po przkroczeniu 70 km czeka mnie wymiana a łozysko z piastą do autka bez abesu
jest o połowe tańsz a różnica jest w budowie to prawdopodobnie tylko ten pierścień zębaty,bardzo proszę o informacje może ktoś już to przerabiał bo jak sie nieda to czeba będzie trochę kaski wybulić.Pozdrowiena dla wszystkich
  
 
Jak ja kupiłem swoją i sprawdzałem w serwisie to pan mi powiedział że własnie taka naprawa mnie czeka - zakupiłem wiec byłem łożysko - jak sie okazało była to całą piasta (chyba bo tak bardzo to sie nie znam). W każdym bądź razie wygląda jak mocno zabudowane łożysko
Kosztowało 240pln w Intercarsie z 40% zniżką.

p.s. inna sprawa że 30tys przejechałem i jeszcze nie trzeba go wymieniać
  
 
mozna spokojnie zastapic czesc w ktorej sie znajduje lozysko a zebatke do absu zciagnac a pozniej zalozyc. tez sie nad tym zastanawialem jednak nie mialem za bardzo czasu na zabwe z piasta i wymienilem cala piaste na taka z abs (udalo mi sie dostac japonska po dobrej cenie) i UWAGA na koreanskie zamienniki bo na dlugo sprawy nie zalatwiaja. pozdr.
  
 
Dzięki za informacje kupie piaste z łożyskiem bez zębatki i przełoże swoją zaoszczedze troche kasy.Dzięki