Sposób na mniejsze przełożenie kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ano właśnie - jak sobie z tym poradzić?
wiem że na Węgrzech są jakieś gotowe przekładnie - ale za ile?
a może bartix coś masz w ofercie?
a może z jakiegoś innego auta?
widziałem też takie pośrednie przekładnie zakładane na wałek które skracają przełożenie o połowę...
jakieś pomysły?
  
 
są gotowe elementy jak poniżej, 1,9 obrotu lub 3,1 obrotu.
Ewentualnie dedykowane dla 8-14 2,5 obrotu.

popatrzcie, podumajcie.


http://www.lss63.ru/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=515&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=2

http://www.lss63.ru/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=516&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=2

http://tuningsport.ru/market/rejka-shesternya-rulevogo-mexanizma-oborota%29-sport-2110-2112-novogo-obrazcza-1117-1119-lada-kalina-2170-2172-lada-priora-p-1257.html
  
 


zerknijcie też tutaj:

http://www.snuppi.wt8.ru/tyuning-vaz-klassiki/5-reyka-na-klassiku.html
  
 

i do rozważań mocowania innego niz fabryczny i przeznaczony dla klasyki magla czyli o kątach skrętu:

http://www.vaz.ee/articles/vaz/takoy-raznyy-akkermann_346.html

http://www.vaz.ee/forum/topic30177.html