Cabrio i Camping!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niezłe ......


  
 
Szok!!
  
 
Po raz pierwszy widze fiacika 125p camping. Wyglada naprawde impomująco..ale czy to montowali w Polsce ?! Ciekaw jestem jak sie trzymał kanciak jak kilka osob zapakowało sie do srodka...bo np. na polonezach truckach widac jak na laczeniu kabiny pasazereskiej z paka..jest lekkie zalałamanie..i wyglada to jakby samochod sie lamał.
A cabrio podobno jezdzi po Lędzinach...
pozdrawiam
  
 
dziwny jest ten swiat
  
 
campinga chyba gdzies widzialem..... ale myslaelem ze to robil adam slodowy.....a cabrio widzialem ale wlasnie wykonane przez adasia wygladalo gorzej niz to
  
 
zdjęcie widziałem już kiedyś...
apropos Fiata cabrio - miał to kiedyś w planach koleś z Creative Tuning. nie wiem czy nadal ten projekt ciągną. mam nadzieję, że tak =)
  
 
Cytat:
2003-08-18 18:31:41, Koniu pisze:
A cabrio podobno jezdzi po Lędzinach...


ja kce to zobaczyc! Takie prawdziwe czy "robione"?
Cytat:
a cabrio widzialem ale wlasnie wykonane przez adasia wygladalo gorzej niz to



Moze jakies fotki ktos by zapodau
  
 
Ten Fiacik z Creative Tiuning był (może jest) na sprzedaż. O ile dobrze wiem to zabrakło funduszy vel czasu. 600 zł taką cene za niego chcieli plus gratis drugi silnik stan praktycznie idealny

Prace nie zostały ropoczęte niestety nic z tego
  
 
cabrio fajny)a ja przerobie swojego pickupa na camping
  
 
szkoda ze polskie FSO nie rozpoczelo produkcji kanta cabrio, lub coupe
  
 
Cytat:
2003-08-18 23:55:56, vievior pisze:
cabrio fajny)a ja przerobie swojego pickupa na camping


Ty se lepiej zrób jakąś porządną klape na pake
  
 
ty Race D mi tu nie fantazjuj najpiew musi byc blacha ryflowana
  
 
pickup to pickup, anie jakies rodzinne auto campingowe i prosze mi pozostawic je bez zmian ( chodzi o przeznaczenie), bo inaczej....
  
 






..a oto co o nim znalazłem...

"...Samochód kempingowy powstał w 1973 roku w oparciu o samochód Polski Fiat 125 w wersji pick-up. Model podstawowy też był pojazdem prototypowym w tzw. odmianie ekonomicznej przedstawionej w 1972 r. na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Do napędu służył czterocylindrowy silnik typu 1 15 C 076 osiągający moc 51,5 kW, zespolony z czterobiegową-skrzynią przekładniową. Nadwozie kempingowe wykonane zostało z płaskich płyt i zaopatrzone było w trzy okna. W przedniej części dachu zabudowano wywietrznik o dużych wymiarach. Samochód ten przedstawiono na wystawie "Warszawa XXX" we wrześniu 1974 roku.
W 1980 roku Zakłady Sprzętu Domowego i Sportowego w Niewiadowie wystawiły na Międzynarodowych Targach Poznańskich kolejną propozycję samochodu kempingowego, opartego tym razem na produkowanym seryjnie Polskim Fiacie 125p w wersji pick-up. Nadwozie mieszkalne oznaczone symbolem N-249 można było zdjąć, a samochód wykorzystywać jako dostawczy. W bocznych ścianach nadwozia wbudowano okna otwierane, a na dachu w części przedniej mały wywietrznik. W tylnej części dachu duża podnoszona klapa pozwalała na zwiększenie wysokości wnętrza..."








.."We wrześniu 1974 roku na wystawie Warszawa XXX zaprezentowano prototyp samochodu PF 125p w wersji kabrioletu. Pojedyncze drzwi boczne w tym modelu zostały wydłużone w stosunku do wersji podstawowej, przez co ułatwiony został dostęp do siedzeń tylnych. Zastosowano tylne lampy zespolone z samochodu Łada 2101 oraz całkiem inny wystrój tablicy rozdzielczej. "


..zdjecia pochodzą ze strony Ocalic Od Zapomnienia

...cabrio!...dla mnie boomba;]