126p twardsze sprężyny zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
j.w,ma ktoś taki patent?tzn.od czego pasują np.700,albo 1500 ohv?
wiem,że taki temat był,ale jest zablokowany i nie mogę dopytać.
  
 





  
 
Cytat:
2009-08-29 19:56:40, Marceli650 pisze:
j.w,ma ktoś taki patent?tzn.od czego pasują np.700,albo 1500 ohv? wiem,że taki temat był,ale jest zablokowany i nie mogę dopytać.



Po co ci twardsze sprężyny? Dokręcasz silnik pow. 10krpm czy co

  
 
ladniejszy aparat zaplonowy nie wyszedl to moze chociaz twardsze sprezyny beda lepiej wygladaly w opisie auta...
  
 
oj no dajcie spokój ja tu"myśle" jakby dodać KM..
  
 
kurwa i zaczynasz od twardych sprezyn? wezze sie zastanow chlopie...albo robisz naprawde silnik i zaczynasz tak jak sie powinno zaczac albo chcesz blysnac na forum niezwyklymi pomyslami, a to jest tu oczywiscie mile widziane jak ktos nie ma ich 100 na minute i maja jakikolwiek sens :/
  
 
już zrobiłem:-3mm,obrobiony dolot wydech wypolerowany i gaźnik bisowy
podpowiedz co jeszcze zrobić?
  
 
walek?
wywazenie ukladu korbowo-tlokowego?
llepszy wydech?
wymieniac mozna dowoli...
  
 
Cytat:
już zrobiłem:-3mm,obrobiony dolot wydech wypolerowany i gaźnik bisowy
podpowiedz co jeszcze zrobić?


czyli masz tak naprawde seryjny silnik i jakies 23 konie... zastanow sie bo naprawde bujasz w oblokach...skoro ty zrobiles tyle przerobek i nie wiesz co dalej bo ci sie pomysly skonczyly, to znaczy ze nie masz absolutnie zadnej wiedzy na ten temat i nie powinienes sie za to zabierac...fryzjer ma rację, mozliwosci są tysiące a ty sie zabierasz od dupy strony. a akurat w twoim przypadku to twarde sprezyny nie dodadzą ci ani konika, a najprawdopodobniej zabiora z jednego...
  
 
albo nie ma wiedzy albo jeden z naszych forumowych kolegow robi sobie z nas jaja....choc moze za bardzo chce wierzyc w to ze wszyscy maja choc odrobine inteligencji gdzies tam pod kopula...