[swap] zasilanie pompy paliwa, połączenie dwóch..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam problem, a mianowicie jestem na etapie podłączania 1.1SPI na wiązce od 1.2 i wszystko jest ok i zgodnie z tym:

2pin -szaro-czerwony - kontrolka wtrysku
6pin -szaro-żółty - Ciśnienie oleju
7pin -zielono-biały - Temperatura wody
10pin -pomarańczowy - + po stacyjce


ale nie zgadza się to:
1pin -pomarańczowo-zielony - pompa paliwa. Od nóżki komputera numer 23 (sygnał uruchamiający pompę paliwa) miernikiem wybadałem ciągłość do 3 pinu (czerwony). Czy dobrze zrobiłem podłączając pompę właśnie pod ten pin? Czy powinienem pompę dać jednak tak jak znalazłem gdzies tutaj na forum na
1pin -pomarańczowo-zielony - pompa paliwa?

Drugi problem to Żuraw gdzieś w którymś wątku wspominał na temat:
Cytat:
Jesli te dwa przewody - o ile dobrze pamietam - pomaranczowy i pomaranczowo-zielony nie sa polaczone ze soba to nie odpala (kolor przewodow mozesz miec inny - sprawdz skad dokad ida). Tak mialem u siebie i po ich polaczeniu ze soba silnik zagadal bez problemu.

i tu rodzi się moje kolejne pytania- mam zewrzeć razem przewody + po stacyjce oraz zasilanie pompy paliwa? Dobrze zrozumiałem?? Z góry dzięki za odpowiedź
  
 
priv
  
 
Nie priv, tylko pisz tu na forumowni co i jak, będzie dla potomnych... za rok będziesz chciał odszukać jak to było i co? Będziesz słał privy do sskoczka?
  
 
Jesli masz sterownik z 1.1 to wiazke robisz jak w 1.1, jesli z 1.2 - robisz jak w 1.2. Po temacie.
  
 
miałem zamiar wytłumaczyć mu to dokładnie na privie żeby nei bić tutaj 15 stron tego co było wałkowane tyle razy, bo jak sądze komuś w końcu się to niespodoba i tyle, bo problem elektryki w swapach na tych silnikach był przerabiany wielokrotnie i proponowałem mu wytłumaczyć i pomóc osobiscie i dokładnie na gg
  
 
Cytat:
2009-08-25 23:20:57, Zuraw pisze:
Jesli masz sterownik z 1.1 to wiazke robisz jak w 1.1, jesli z 1.2 - robisz jak w 1.2. Po temacie.



sterownik z 1.1

Czyli połączyć te 2 kabelki pomarańczowy i pomarańczowo-zielony (odpowiednio + po stacyjce oraz zasilanie pompy paliwa) też muszę mimo, iż wiązka z
1.2?
  
 
Masz sprawdzic czy ze sterownika z tych samych pinow ida te same przewody i jesli to sterownik 1.1 to polaczyc. Ale podkreslam - musisz to dokladnie na schematach sprawdzic najpierw.