MotoNews.pl
  

[mk VII] problem z zapłonem po swapie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , ostatnio przekładaliśmy silnik 1.8 16v z 94 roku 105 PS na silnik 115 PS z 97 roku , wszystkie części były sprawdzone tak samo elektryka pochodzi na pewno z jednego samochodu i jest sprawna , mimo to po przełożeniu silnika i podłączeniu elektryki , chodzi mi o komputer , immobilliser i stacyjke z kluczykiem(wiązka została stara) , po przekręceniu kluczyka immo zaczyna migać i samochód nie reaguje, moze ktoś mial podobną sytuację i wie jaka moze byc tego przyczyna , moze jakies roznice w wiązce elektrycznej?
  
 
Jak na twoim miejscu to na komputer bym sie wybral.
  
 
jeszcze chciałem zapytać czy przyczyną może byc obluzowany przewód masowy??
  
 
ciekawe czy nie miales wczesniej zewnetrze immo, bo 115 konne ma zintegrowane z kompem
  
 
A probowales zblizyc kluczyk z tego autka z ktorego masz kompa i całą wiazke? Moze musi zczytac immo z tamtego kluczyka!
Sprawdz tez czy nie pomyliłes dwoch owalnych wtyczek na podszybiu! Można je spiac na odwrót bo pasują i wtedy nic nie zagada!
  
 
Spróbuj dotknąć na 2 sekundy stacyjki kluczykiem (matką). Dioda immo powinna przestać migać i wtedy próbować zapalić silnik.