| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-25 11:17:22 w rajdówkach chyba ne mogą manipulować tył/przód, a tylko osłabiać jedną ze stron. jeśli o coś takiego ci chodzii, to można kupić np z katalogu sandtlera... www.sandtler.de |
stratos01 poznań | 2003-09-25 12:32:02 http://www.rajdy.hoga.pl/artykuly/art5.asp.......przycisk nr.1....czyli jednak rozkład |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2003-09-25 13:02:48
No chyba powinen byc rozgaleznik + dwa zawory ktory cisnenie przelaczaja na obwod tylni i przedni. Cos w rodzaju baterii z umywalki tylko podlczonej odwrotnie |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2003-09-25 15:34:22 To w rajdówce musi być jakiś zawór starowany elektronicznie w dodatku ma wile pozycji dające różne rozkłady sił hamowania. A jak by zastowować mechaniczny (np. z poldka) korektor siły hamowania i do niego dorobic tylko jakiś układ elektroniczny który sterował by tą dźwigienką. Moja wizja to korektor z fiata albo poloneza podłączony do tego jakiś siłownik sterowany przez układzik elektroniczny. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-09-25 15:35:39 no to ja nie mam pomysłu... pomysł dooha ok, ale to chyba musiałby iść jeden przewód hamulcowy na tylne i przednie koła, chyba że źle rozumuję... |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-25 17:38:45
Ciekawa wizja ( |
rosck Z Poznań | 2009-09-05 15:26:04 chce się tobie drutować za 255zł allegro do tego jakiś tam fabryczny kolektor od jakiegoś samochodu musiałbyś też kupić nowy a one po 100-150zł latają do tego coś przerabiać, tokarz albo coś i jeszcze opcja że nie będzie działać więc nie wiem czy warto się bawić... [ wiadomość edytowana przez: rosck dnia 2009-09-05 15:27:58 ] |