Stan pleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam taki problem ze stanem oleju, mianowicie gdy ostatnio sprawdzałem stan to wygląda tak jakby sam się podniósł. Macie na to jakieś wytłomaczenie????Ewentualnie jak szybko sprawdzić czy w oleju niema płynu????
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: driver158 dnia 2009-09-19 15:03:42 ]
  
 
Zdjąć głowice i sprawdzić uszczelkę....
hahaha

/Czasami jak się znajdzie taki to aż szkoda pisać....
  
 
To zapytam inaczej czy można jakoś sprawdzić czy wina leży po stronie uszczelki bez ściągania głowicy.
  
 
jak wyglada olej na bagnecie i pod korkiem?
  
 
To znaczy????
  
 
to znaczy kolor/konsystencja, na podstawie tego mozna stwierdzić co sie dostaje do oleju podnosząc jego poziom (płyn chłodniczy/benzyna)
  
 
powachaj, podotykaj, sprawdz jaki ma kolor. a jak nei masz pojecia jak powinien wygladac/pachniec sam olej to popros kogos kto wie zeby sprawdzil
  
 
U mnie stan Pleyu jest taki, że konto mam wazne jeszcze do końca grudnia
A tak poważnie, to po pytaniu widać, ze za bardzo w mechanice się nie orientujesz. A to znaczy, że jeżeli zależy Ci na możliwości bezawaryjnego uzytkowania swojego ładolotu, to jednak polecałbym wizytę u znajomego mechanika, zamiast dokształcania się na własnym samochodzie. tym bardziej, że takie objawy jak dodatek benzyny czy płynu chłodzacego w oleju do błahych nie należą
Pozdrawiam
S.
  
 
moze wcześniej sprwdzałeś krutko po zgaszeniu a potem olej spłynął. Sprawdzaj na zimnym
  
 
Olej zawsze sprawdzałem na zimnym silniku. Dzieki za poświęcony czas. Jutro sprawdze jak ten olej wygląda a jak nie to jade do mechanika. Niewiecie może ile może wziąść za wymiane uszczelki pod głowicą bo cena uszczelki to groszowe sprawy nie???
  
 
Może też pompka paliwa puszczać benzynę do silnika.
Jak to uszczelka to pod korkiem i na bagnecie pojawi się białobrązowy kisiel, ze zbiorniczka wyrównawczego będą kotłować spalinami a z wydechu na biało i bardzo intensywnie kopcić.

wymiana uszczelki to ok 500zl, w tym regulacja zaworów, zaplonu, rozrządu, planowanie głoowicy, uszczelka czapki i pokrywy.
Samemu pod blokiem zrzucisz głowe w 30min a z montarzem trochę dłuzej bo regulacje jeszcze.