[126p] układ paliwowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z układem paliwowym po zamontowaniu elektrycznej pompy paliwa. Mam zaworek zwrotny. W filtrze paliwa ciągle jest benzyna. Ale po długim postoju, a nawet krótkim jakieś pare minut, musze dmuchać w bak podczas pracy pompy. Wtedy zmienia sie dźwiek pracy pompy jak bym wpompował jej benzyne i wtedy już wszystko gra. W czym szukać przyczyny ? jakiejś nieszczelności nie widze.
  
 
miałem u siebie podobnie i to na mechanicznej pompie paliwa - zawora wywal i będzie git
  
 
zaworek zamontowany przed pompą?. Ogólnie te najtańsze zaworki to można o dupę potłuc, huja trzymają a i jeszcze opór stwarzając taki ze pompa nie może napompować paliwa. Wywal zaworek i zobacz jak bez niego układ się spisuje.
  
 
jak pompa bedzie chodzila bez paliwa to moze sie rozpiepszyc, wiec lepiej z tym uważaj
zamontuj inaczej pompe , to zanczy tak zeby ten przewód co zasysa paliwo był z góry wtedy wacha z niej nie wycieknie (niewiem czy cos da ale mozna sprawdzic), albo zamontuj se filterek taki od paliwa za 4 zeta czy ile on tam kosztuje i wstaw go wyzej pompki jesli jest taka mozliwosc.
niewiem tez czy w kazdej pompiej jest tak samo ale jak jezdzilem unimatem to tzeba bylo poczekac troche (jakieś 15 sekund) pzed odpaleniem ( na zalonczonym zaplonie) zeby pompka napelnila sie paliwem