[126p]gażnik polonez

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witom!
pytanko:czy gaźnik 34S2C16 zacyka w 650?
BTW:dla moderatorów:nie denerwujcie się,wiem że coś takiego było lecz niemogę nigdzie znaleźć.(możecie nawet usunąć,ale jak ktoś mi odpowie )
thx za pomoc
  
 
Cytat:
wiem że coś takiego było lecz niemogę nigdzie znaleźć.(możecie nawet usunąć,ale jak ktoś mi odpowie ) thx za pomoc




wydaje mi sie ze jeszcze nie bylotakiego tematu. pewnie dlatego ze ziemia nie nosila jeszcze kretyna ktory wpadl by na taki pomysl

  
 
Cytat:
2009-09-06 22:27:04, kotek8rally pisze:
wydaje mi sie ze jeszcze nie bylotakiego tematu. pewnie dlatego ze ziemia nie nosila jeszcze kretyna ktory wpadl by na taki pomysl



ale koncepcja ciekawa... nie???? tanio jak barszcz aż się prosi żeby sprawdzić a nie jakieś solexy, dellorto, webery szmery bajery i inne duperelstwo kiedy pod ręką całe sterty FOS-ów mamy...

swoją drogą ja właśnie w garażu dumam do swojego dohca mechaniczny-synchroniczny gaźnior z polda - tylko, po to, żeby wsadzić i sprawdzić jak będzie latać...
  
 
ja Ci podpowiem ze na pewno był taki temat na forum ktos pakował gaźnik z syrenki do malca i podobno nawet to jechało ale sie zalewał czasem i na pewno pamietam słowa "pluł ogniem" i chyba mowa była tez tam o gaźniku z 125p.
  
 
Gaźniki z natury swojej nie cykają. A czy silnik będzie z tym chodził - kwestia problematyczna, na jednym przelocie dałoby się to może zrobić(o ile układ biegu jałowego i przejściowy nie pokażą środkowego palca), przy wykorzystaniu obydwu będzie problem z dobraniem dysz, a to wszystko z racji małego przepływu powietrza.
  
 
a jakby tak dać dysze bisowe?bo 0,92 a 140 to różnica
  
 
A jakby poczytać o prawach Bernoulliego i dynamice przepływu gazów? I coś popatrzeć w ramach rozwoju własnego na artykuły nt. doboru dysz, zwężek itp. w gaźnikach? Czy jest na sali moderator?
  
 
poza tym jakby nie było to jest gaźnik do pojemności 1500 a w maluchu masz przeszło 2x mniej...dobieraj do pojemnosci
  
 
wg. mnie będzie chodzić, w silnikach z małą liczbą cylindrów ( do 4 ) ciągnie równocześnie tylko jeden cylinder więc istotna jest pojemność cylindra, przy ustawieniach z 1,3 powinien chodzić w miarę poprawnie.
  
 
Cytat:
2009-09-07 13:46:36, Krzemowy pisze:
Gaźniki z natury swojej nie cykają. A czy silnik będzie z tym chodził - kwestia problematyczna, na jednym przelocie dałoby się to może zrobić(o ile układ biegu jałowego i przejściowy nie pokażą środkowego palca), przy wykorzystaniu obydwu będzie problem z dobraniem dysz, a to wszystko z racji małego przepływu powietrza.



Silniki z natury nie chodzą
  
 
Fakt, biegają (ang. engine is running)
  
 
no to git,mam tylko pytanie do posiadaczy gaźników bisowych w 650:czy jakoś dużo więcej zwiększa się ciąg przy seryjnym gaźniku bisowym?bo jeśli tak,to zamienię tylko dysze i luz,jednak jeśli ciąg będzie niewiela większy,to mam jeszcze tajną broń,ale o tym ciiiiii.....
  
 
pewnie gaźnik od burana
  
 
bob nie tym razem za to dysze paliwo-powietsze od skody 105 czyli odpowiednio 105 i 170
  
 
na takim zestawie na pewno będzie szał pyty
  
 
w razie co mam ładowską 150 i polonezową 220
  
 
Janie schodze poniżej 300/330
  
 
Zajrzę tu jutro, jestem ciekawy czy licytacja dojdzie do tysiąca.
  
 
ja mam 2 x 145 paliwo i 2 x 190 powietrze
  
 
ok,thx dla cichego za przerywnik( ),a tak na poważnie to jakie dysze zalecacie do takiego gaźnika?

BTWiotrze,jakim gaźniorkiem szpanujesz?