| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-09-30 14:28:12 Witam,
MK7 1.6 16v, nie chcial mi dzisiaj odpalic z rana. rozrusznik krecił, pompa pracowała, ale zamiast zapalic "tykał" któryś przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Po powrocie z pracy odpalił normalnie "na dotyk". Co sprawdzic? Pada skrzynka? Czy jakiś EIDS w nadkolu? Bo nadkole mam pekniete. Kiedys zdarzyło mi sie podobne tykanie w trakcie jazdy (tez na deszczu), ale samo ustało? [ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2009-10-13 20:51:48 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-30 14:39:26 sprawdż wtyczkę przy Edisie i przy cewce zapłonowej. |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-09-30 17:41:45 dodam ze wczesniej mialem problem z centralnym, sam sie zaczoł zamykac i otwierac i problem tez sam przeszedl... ?! i czasami na cieplym silniku traci moc i przerwa lekko tak powyzej 4 tys do 5,5 tys obr. (kable i swiece wymieniane 10 tys temu na motorcrafty.
ps. jak jutro znowu bede musial taxi brac do pracy to... ;/ |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-09-30 17:45:20 Witam
Wygląda mi to na brak styku lub uszkodzona wiązkę(w przestrzeni gdzie może z zewnątrz wnikac wilgoc) - skrzynka to raczej nie będzie no chyba że kapie na nią woda podczas deszczu
Pozdrawiam |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-09-30 18:09:23 na podlodze pod wykladzina widac jakies slady po wodzie, ale sucho bylo.
narazie spryskalem jakims preparatem do wiazek elektrycznych wiazki wewnątrz. a czemu wykluczasz skrzynkę? |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-10-09 20:33:53 Witam ponownie :>
Do tej pory działało az miło :> az do dzisiaj :> tym razem deszcz nie padał :> znowu nie chciał odpalic i klikał przekaźnikiem ze skrzynki. tym razem zepchałem metr z parkingu wbiłem jedynke przy włączonym zapłonie zeby lekko szarpnął.... po tej próbie odpalił odrazu? o co kaman?? podpiełem sie do złącza diagnostycznego, czytałem troche wątków i wybija mi na wyłączonym silniku 55 20 55 20 i cos dalej...
Jaki kabel z uziemieniem? (nie jestem pewny czy EECIV jest) ale złącze diagnostyczne koło amortyzatora było. Postaram sie wrzucić film. |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-10-11 19:09:43 Podłączyłem diode raz jeszcze przeanalizowałem i nadaje:
na wyłączonym silniku, 552 552 172 172 Dodatkowo wydaje mi sie ze wiecej kopci na biało i spaliny smierdza bardziej niz zwykle. Traci moc powyzej 3 tys obrotow (przerywa) -> choc nie zawsze. Możliwe ze rozrzad sie przestawił? Kiedys mi sie w poprzednim essim rolka zaklinowała i tez nie palił, dopiero po pchnięciu i wbiciu biegu - odpalał |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-10-12 20:01:18 Maly update:
bylem u goscia podpioł do kompa i wskazało 2 błędy: - Nieznany błąd - Sonda lambda, zbyt uboga mieszanka na diodzie wyszło mi to samo: kod 552 i 172 czyli (wg. KLIK) 552 (O) AIRB solenoid/circuit failure - Solenoids 172 (R,M) Oxygen sensor not switching - system is or was lean - Single, Right or Rear HO2S - Fuel control Wg ksiażki diagnostycznej: 172 Sonda lambda, za uboga mieszanka 552 obwód impulsowego układu powietrza [?] Mechanik bez względnie kazał wymienic lambde. Zmierzył cisnienie paliwa (było OK) Gdzie dalej szukac przyczyny? EIDS, listwa wtyskowa, kable WN, przepływomierz, pompa paliwa? Sonda moze tłumaczy brak mocy, kopcenie i wysokie spalanie, ale nie odpalanie z cykaniem przekaznika raczej trudno... ps. pomocy bo do kogo nie pojade to wskazuje 100 roznych rzeczy, a calego osprzetu silnika nie mam zamiaru wymieniac ;> |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-10-12 20:24:08 przepływka czysta filtr dzisiaj kupiony....
|