Dławi się na gazie -1 i 2 bieg od obrotów jałowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
krótko - jadę , redukuję i musze zwolnić na 2. do prawie 1000 obr/min i jak naciskam gaz to zaczyna dławic się tak jakby niedostatecznie dopływał gaz, nie ma płynnego rozpędzania tylko chwila braku reakcji na wciśniety gaz, podobnie na 1. gdy ruszam dynamicznie to również jest opóźnienie.

Dodam że na Pb to nie występuje.
Reduktor nowy. krokowiec działa. Po wpięciu zwykłego dławika regulowanego problem też występuje
  
 
Na początek mogę Tobie doradzić jedno. Podjedź do gazownika, żeby podłączył pod kompa i ustawił wszystkie parametry dla LPG. Ostatnio mi na LPG chodził jakoś dziwnie. Po regulacji jest inne auto
  
 
sprawdź też czy gdzieś nie dostaje się lewe powietrze
  
 
u mnie podobnie ale juz sie przyzwyczailem, przy niskich obrotach na 2 biegu kiedy wcisniesz gaz to tak jak maluszek na 4. dopiero jak przekroczy 3 tys to zaczyna przypominac auto.
  
 
lewe powietrze wykluczone.
Zmierzyłem ok. maja sondę lambda i pokazywała ok. 0,36 - 0,4 V niezależnie od obr. i temp. Może jest walnieta?
  
 
Cytat:
2009-09-22 21:01:12, archive15 pisze:
lewe powietrze wykluczone. Zmierzyłem ok. maja sondę lambda i pokazywała ok. 0,36 - 0,4 V niezależnie od obr. i temp. Może jest walnieta?

Jeśli by to była sonda, to na zimnym silniku normalnie by się zachowywał, a dopiero po rozgrzaniu się zaczęło by go mulić, a może to czujnik temperatury??
  
 
to na pb tez by szwankował
  
 
Cytat:
2009-09-22 21:31:38, archive15 pisze:
to na pb tez by szwankował

fakt, masz rację, a tak sobię pomyślałem... jaką masz przerwę na świecach??
  
 
standard nic nie zmienialem, świece wymieniane w tym roku na wiosnę
  
 
Cytat:
2009-09-22 21:42:03, archive15 pisze:
standard nic nie zmienialem, świece wymieniane w tym roku na wiosnę

do gazu muszą mieć większą przerwę 1,1mm, a standardowe do benzyny mają tylko 0,6mm jak mozesz to zwiększ przerwę skoku iskry i sprawdz szczelinomierzem, albo kup swiece ISKRA seria U, one sa specjalnie dostosowane do gazu
  
 
[quote]
2009-09-22 21:47:00, syndoktora pisze:
do gazu muszą mieć większą przerwę 1,1mm, a standardowe do benzyny mają tylko 0,6mm jak mozesz to zwiększ przerwę skoku iskry i sprawdz szczelinomierzem, albo kup swiece ISKRA seria U, one sa specjalnie dostosowane do gazu

a nie na odwrót przypadkiem?
  
 
Cytat:
2009-09-22 21:49:48, rudi pisze:
[quote] 2009-09-22 21:47:00, syndoktora pisze: do gazu muszą mieć większą przerwę 1,1mm, a standardowe do benzyny mają tylko 0,6mm jak mozesz to zwiększ przerwę skoku iskry i sprawdz szczelinomierzem, albo kup swiece ISKRA seria U, one sa specjalnie dostosowane do gazu a nie na odwrót przypadkiem?

uwierz, że napewno nie na odwrót
  
 
napewno mniejsza do lpg

warunki przeskoku iskry przy zasilaniu lpg sa duzo gorsze
oczywiscie jak juz sie bawimy w przyginanie


[ wiadomość edytowana przez: pawel12356 dnia 2009-09-22 22:05:03 ]
  
 
Cytat:
2009-09-22 22:02:43, pawel12356 pisze:
napewno mniejsza do lpg warunki przeskoku iskry przy zasilaniu lpg sa duzo gorsze

odezwał się ten co na gazie śmiga...
  
 
panowie przerwa ma byc taka jaka ustalił producent. zmiana na mniejszą szczelinę spowodowana może być przez wyeksploatowanie świec, kabli i kopułki z palcem - tak co by w warunkach pracy silnika te elementy podały napięcie i wywołały przeskok iskry
  
 
Cytat:
2009-09-22 22:04:33, syndoktora pisze:
odezwał się ten co na gazie śmiga...


praw fizyki nie zmienisz...

jakiekolwiek niedomagania zapłonu najszybciej wychodza na lpg własnie..
poniewaz tak jak napisałem warunki przeskoku iskry sa gorsze niz na benzynie
MOZE pomóc zmniejszenie szczeliny a nie na odwrót
  
 
gazownicy mówią co innego, ale co Ty o tym możesz wiedzieć...
  
 
na poprzednich świecach nie miałem problemu a te są w miarę nowe
  
 
ja zmieniłem na jednoelektrodowe Iskry seria U o szczelinie 1.1mm i poprawa jest ogromna na lpg
  
 
świece na razie zostawię w spokoju ale kable wymienię juz w październiku