Folia przyciemniająca lampy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam się nad przyciemnieniem tylnego pasa (całego) oraz przednich lamp oraz halogenów np. taką folią. Jakie wasze zdanie na ten temat? Nie jest to chyba zabronione, lampy są po oklejeniu dobrze widoczne.
  
 
PIZ OF SZIT
wygląda to wieśniacko i mimo wszystko zmniejsza przejrzystość klosza i np. w słoneczny dzień widać światło gorzej.
  
 
wygląda to nieco inaczej

chyba są klubowicze, którzy mają tylny pas przyciemniany?
  
 
co i tak nie zmienia mojego zdania że taki pseudo tjuning to wywalona kasa w błoto - myślę też że nie tylko ja mam takie zdanie
  
 
Dla mnie to wiocha. mam ochote potłuc te przyciemnione lampy wszystkim idiotom u których nawet ledwo czasem stopa widać.
A nawet jezeli te Twoje są czarodziejskie i nie zmiejszają widoczności to tak jak pisałem w pierwszym zdaniu: wiocha.

Pozdr.
  
 
Przyłączam się do chóru głosów głęboko KRYTYCZNYCH ...masakrycznie fatalny pomysł


/ archive15..no noo...widzę że coraz lepiej się tutaj znajdujesz /
  
 
mnie najbardzie rozbawił pomysł oklejenia PRZEDNICH lamp i halogenów

Nortonnie
własnie ujawnił sie Twój talent komediowy

  
 
jak już coś przyciemnić to tylne szyby (tylna i boczne) Broń Boże ŻADNYCH PRZEDNICH!!!! I nie samemu bo można sp....ić i będzie to wyglądać jakby krowa polizała


[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2009-10-14 06:47:12 ]
  
 
A ja mam w złomgunie przednie lampy przyciemnione. I to na dwa sposoby:
1. Oryginalnie dół lampy jest czarny
2. Po 10-ciu latach lampy ze starości są czarne
  
 
Cytat:
2009-10-14 02:33:16, pawel12356 pisze:
mnie najbardzie rozbawił pomysł oklejenia PRZEDNICH lamp i halogenów Nortonnie własnie ujawnił sie Twój talent komediowy


No tak

Chodziło mi bardziej o uzyskanie efektu przyciemnienia jak miał u siebie Kolber. Tyle, że ten kolega malował wkłady wewnątrz reflektora.
  
 
Cytat:
2009-10-14 12:10:05, Nortonn pisze:
Tyle, że ten kolega malował wkłady wewnątrz reflektora.



Nie pamiętam jak reflektor złomero wygląda, ale w złomgunie przyciemniony fabrycznie jest dno reflektora. Odbłyśnik i boki nie są przyciemnione.
  
 
Wg. mnie nie trafiony pomysł Przyciemnione lampy najczęściej kojarzą mi się z Golfami serii II i III.
  
 
Cytat:
2009-10-14 12:10:05, Nortonn pisze:
No tak Chodziło mi bardziej o uzyskanie efektu przyciemnienia jak miał u siebie Kolber. Tyle, że ten kolega malował wkłady wewnątrz reflektora.



Jak chcesz sobie tył przyciemnić, to możesz kupić spray do przyciemniania lamp.

Ale przodu raczej nie ruszaj, bo to naprawdę wieś. Ja mam przyciemnione tylko wszystkie kierunki i nic więcej nie odważyłbym się przyciemnić. Z prostego powodu - przyciemnione kierunki na blendzie naprawdę słabiej widać, szczególnie w ostrym słońcu choć ja mam tylko trzy warstewki sprayu - dlatego nie odważyłbym się przyciemnić stopów.
  
 
widzialem kiedys kolesia który sobie "stuningowal" tylne lampy auto miał niebieskie, to i folie kupił niebieską. No i migacze mu mrygały na zielono

Pozdr.
  
 
Cytat:
2009-10-14 16:43:09, robertkaluza pisze:
widzialem kiedys kolesia który sobie "stuningowal" tylne lampy auto miał niebieskie, to i folie kupił niebieską. No i migacze mu mrygały na zielono Pozdr.



Dokładnie tak w CC też tak zrobiłem efekt fajny jak światła nie włączone ale zdjąłem szybciej niż założyłem folia to kiepski pomysł
  
 
Cytat:
2009-10-14 16:43:09, robertkaluza pisze:
widzialem kiedys kolesia który sobie "stuningowal" tylne lampy auto miał niebieskie, to i folie kupił niebieską. No i migacze mu mrygały na zielono Pozdr.



Hella kiedyś produkowała lampy tylne pod kolor nadwozia ale światlo było mocne i oczywiście w odpowiednim kolorze.
Osobiście wnerwiaja mnie również właściciele aut z pseudo tuningowym oświetleniem na zasadzie " włoże lampy które w mondeo I mają okrągłe światła tak jak w II" wiecie takie srebrne na tył - odbłyśniki w nich za słabo odbijaja światło lub facet hamuje i nawet nie widać że ma włączony kierunkowskaz bo swiatła stopu świecą cholernie mocno a kierunki sa małe. To samo z niektórymi diodowymi ( nie mówię o seryjnych montowanych w fabryce).

PS. pada śnieg a ja bez auta bo jest u mechanika
  
 
Cytat:
2009-10-14 16:54:26, archive15 pisze:
Hella kiedyś produkowała lampy tylne pod kolor nadwozia ale światlo było mocne i oczywiście w odpowiednim kolorze. Osobiście wnerwiaja mnie również właściciele aut z pseudo tuningowym oświetleniem na zasadzie " włoże lampy które w mondeo I mają okrągłe światła tak jak w II" wiecie takie srebrne na tył - odbłyśniki w nich za słabo odbijaja światło lub facet hamuje i nawet nie widać że ma włączony kierunkowskaz bo swiatła stopu świecą cholernie mocno a kierunki sa małe. To samo z niektórymi diodowymi ( nie mówię o seryjnych montowanych w fabryce). PS. pada śnieg a ja bez auta bo jest u mechanika



Chyba myślę o tych samych lampach tylnych a'la lexus. Zgodzę się, że czasami jadąc za takim autem w dzień nie widać czy ma włączone światła kierunek, czy hamuję
  
 
Cytat:
2009-10-14 16:58:48, Michal7e91 pisze:
Chyba myślę o tych samych lampach tylnych a'la lexus. Zgodzę się, że czasami jadąc za takim autem w dzień nie widać czy ma włączone światła kierunek, czy hamuję



Te lampy akurat mi tak nie przeszkadzają, raczej dziwią osoby które to montują. Najczęściej widze je w starych oplach astra, golfach itp. Nie wiem jak ludzie, którzy nie mają nawet na remont zardzewiałych progów ładują taką kase w te swiatła.


Pozdr.
  
 
bo trza sie wyróżnić
wiesz na zasadzie :
nakładki na nadkola 4 konie wiecej
przyciemniane szyby 8 koni
sportowa koncowka wydechu 10
filtr stozkowy 25
itd itp
i myslą że mają stuningowane auto - poor people

wczoraj w katowicach widziałem cinquecento prawie bez progów - tak były zżarte przez rdzę, na szczęscie auto nie mialo ozdobek

słowem zdaniem niektórych lepiej wydać 300 zł na wiesniackie lampy niż zrobic progi, wymienic piszczacy pasek klinowy, wyrzucic sliki z kół....


[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2009-10-14 17:41:20 ]
  
 
Cytat:
2009-10-14 17:41:01, archive15 pisze:
filtr stozkowy 25


Filtr stożkowy rzeczywiście dodaje kuniów, ale z dolotem Yankowym, albo Węglarskiego. I filtr kosztuje 50zł, a dolot (bez filtra) 250zł.Niestety jest to wzrost od 3 do 5 KM , czyli w codziennym użytkowaniu mało odczuwalny.

Zapomniałeś dodać (chociaż może nie wiesz o tym, że w naszym klubie były nawet zapisy ) o magicznym czerwonym guziku rodem z klubu BMW który daje 25KM od sztuki.
Sam się zapisałem na 3 takie guziki