Wymiana instalacji lpg.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Drodzy użytkownicy...
Mam obecnie zamontowany blos, cała instalacja podobno nie ma homologacji. Nie ma również std zaworu gazowego i brak filtra lpg. Nikt nie chce tego regulować, auto ma niedpowiednią emisję spalin. Nie ma również typowej elektroniki lpg, brak komputera gazowego. Są jakieś pozostałości w instalacji elektrycznej - plastikowe wtyczki. Myślałem żeby wywalić wszystko co teraz jest zamontowane i założyć instalację sekwencyjną (łącznie z butlą, której niedługo kończy się homologacja).

Co o tym sądzicie?
Warto się w to bawić?

Auto to DU Espero, silnik 1.8 8V
  
 
a co tu regulować ? kręcic sie śrubą i po sprawie
Wymiana instalacji na sekwencję nie jest banalna bo to silnik full-group , czyli wsztkie wtryski pracują jednocześnie. Stawia to wysokie wymagania wtryskiwaczom - muszą byc szybkie i precyzyjne. Jeśli sie zdecydujesz to polecam instalację stag 4, wtryski matrix HD344 i reduktor zavoli n lub scorpion mini. Nic poniżej tego nie obsłuży tego silnika więc moze lepiej zostaw blosa, tylko go podreguluj , pocztaj w opisach instalacji I gen
  
 
IMHO do tego silnika nie warto zakladac sekwencji . Za duzy naklad kosztow , za maly zysk. Jak masz blosa , to dokompletuj instalacje , tak zeby bylo wszystko co potrzeba i wyreguluj porzadnie i bedzie git. Ale to tylko moje zdanie.
  
 
Załóżmy, że zostanę przy tym co mam (żeby nie generować kosztów)...
Na pewno trzeba założyć ten zaworek gazowy z filtrem.
Co może być powodem z byt dużej emisji spalin? Może to być kwestia reduktora?
  
 
do bloosa nie stosuje sie żadnej elektroniki tylko potrzebny jest wydany reduktor. regularnie tego bloosa trzeba przemywać bo lubi sie zanieczyszczać i są problemy z regulacją. może zacznij od tego.
  
 
Cytat:
2009-10-31 18:32:46, Nortonn pisze:
Drodzy użytkownicy... Mam obecnie zamontowany blos, cała instalacja podobno nie ma homologacji. Nie ma również std zaworu gazowego i brak filtra lpg. Nikt nie chce tego regulować, auto ma niedpowiednią emisję spalin. Nie ma również typowej elektroniki lpg, brak komputera gazowego. Są jakieś pozostałości w instalacji elektrycznej - plastikowe wtyczki. Myślałem żeby wywalić wszystko co teraz jest zamontowane i założyć instalację sekwencyjną (łącznie z butlą, której niedługo kończy się homologacja). Co o tym sądzicie? Warto się w to bawić? Auto to DU Espero, silnik 1.8 8V



No zdecydowanie na sekwencji bedzie ci chodził jak burza...
koszt niejest wielki 2000 zł i masz spokój na kilka lat ...bo jak bys chciał założyć zwykła to wyjdzie gdzieś ok. 1700 zł wiec zdecydowanie sekwencja.
Ja ostatnio założyłem do siebie (vectra 1.6) instalacje Dt gas system w gdyni na unruga 182 i jestem zadowolony cena nie jest astronomiczna jak w przypadku BRC.
Jak co mozęsz przekręcić do nich to ci moze coś podpowiedzą 0-504-361-269

  
 
eh... barto2001, reklamujesz ta swoja sekwencje DT gas gdzie się da, naciągasz kolegę na koszty 2000zł a wystarczy że Nortonn zadba o elektrykę silnika, doprowadzi instalację do porządku i wyreguluje dobrze blosa i będzie śmigać tak jak na twojej sekwencji bez wywalania 2000 na instalkę z raczej negatywnymi komentarzami.