MotoNews.pl
4 Dziury w tłokach i głowicy ! (62241/0) - NT
  

Dziury w tłokach i głowicy !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poszła mi uszczelaka pod głowicą,więc zdjołwm silnik,ściągam głowice a tu jakieś dziurki w t łoku i głoicy czy to od stukowego??
MA MOŻE KTOŚ SILNIK Z BISA NA CZĘŚCI ??
  
 
Tak to od stukowego.
  
 
To kiedy jest te stukowe jak mam zapłon na 10' czy na np 15' ??
  
 
Stukowe masz wtedy jak masz niekontrolowane spalanie mieszanki tj. wcześniej niż ustawiony zapłon bądź na tym zapłonie zanim tłok jest w GMP. Dziwne stuki to drgania cylindrów. A to czy masz przy 15 czy przy 10 to niewiem, ale częściej będzie występować stukowe przy 15 niż przy 10 przy zastosowaniu tej samej etyliny. Zresztą harpagan jesteś po co stosować 15,13 stopni? Najlepiej max 12 i koniecznie nie może być stukowego na nagrzanym silniku przy wdepnięciu gazu w podłoge przy 60km/h (mowa o serii). Pozdrawiam...

P.S. Możesz zrobić fotki tego cacka? Pozdro
  
 
artykuł 1
artykuł 2
  
 
Bukowina, masz diury na wylot, czy wgnioty na tłoku i głowicy, może porostu coś wpadło do cylindra?
  
 
mam tak jak by ktoś porobił mi dziurki punktakiem.A ostatnio coś klepało tak jak by zaworki ;/
  
 
Świeca Ci się nie ukruszyła albo coś innego?
  
 
Cytat:
2004-09-11 18:33:46, DaymoN pisze:
Stukowe masz wtedy jak masz niekontrolowane spalanie mieszanki tj. wcześniej niż ustawiony zapłon bądź na tym zapłonie zanim tłok jest w GMP



troche to co piszesz dziwne, bo zaplon zawsze ustawia sie iles stopni przed GMP i kat ten jest zmienny w zaleznosci od obrotow (realizowane jest to przez regulator odsrodkowy) i obciazenia (regulator podcisnieniowy).