| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2009-11-19 18:43:11 Witam Wie ktoś jak ? Mam młodego tokarza i tokarkę wie ktoś jak stoczyć w którym miejscu i ile zebrać ? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-11-19 19:03:49
oddać do szliferza. amen |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2009-11-19 19:09:40 popieram,oddaj do szlifierza,wywarza Ci od razu,zrobia jak trzeba i nie jest to jakis dramatyczny koszt. ja swoje stoczylem o 30% |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2009-11-19 19:46:39 Toczenie g... da i ta trzeba frezować i wiercić, jeśli myślisz o konkretnej robocie. Koszt ok. 150 zeta. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2009-11-19 20:04:06
Starannie. Jw. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2009-11-19 23:04:55 Polecam kolesia z allegro co sprzedaje toczone koła zamachowe. Ja robiłem u niego koło do IS'a i zrobił WYBITNIE!! Toczone, frezowane i wiercone. POLECAM.
http://www.allegro.pl/item819066927_tuning_lekkie_sportowe_kolo_zamachowe_kjs_1_4mili.html Tu jest link do kolesia aukcji. [ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2009-11-19 23:05:30 ] |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2009-11-20 06:01:54 Chciałem dac mu tylko koło żeby stoczył a później na wyważarkę i wyważyć A tu trzeba odrazu z wałem i dociskiem wyważać?
Po zrobieniu motoru chciałem oddać całość na wywarzanie gdzieś do kielc chyba z tego co pamiętam... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-11-20 08:04:18
możliwości sa dwie - albo z wałem i dociskiem albo wszystko osobno... ja wybrałem tę drugą opcję - wysłałem do Krosna do znajomego ojca (nazywa się człowiek Marek Szafran) i father pilnował (zresztą to był jego pomysł) żeby wszystko ważyć osobno. teraz się szykuje zmiana koła zamachowego i nie będzie problemu, sprawdzi się i ewentualnie wyważy zamach i nara - docisku nie ważyłem bo to część zamienna i nie ma gwarancji, że na jednym docisku silnik skończy żywot, raczej będziesz go z czasem wymieniał. Zresztą myślę, że za zamachem to już bezsens ważyć. U mnie problemów nie było silnik pracuje równo i nie rzuca nim wogóle więc opcja chyba była dobra. Wiem skądindąd, że Mar i Blady ważyli wszystko razem chyba u Kusia jak się nie mylę to niech się podzielą doświadczeniami. PS: Z kolei doświadczenie Kyla potwierdza, że jak szlifierz porządnie stoczy koło to i wyważarka niepotrzebna... nie Kylo??? Koło zamachowe Cię jeszcze nie zabiło i w pupkę nie łaskocze??? EDIT: nie zapominaj jednak, że stoczenie zamachu nie da Ci osiągów - jest to jedynie zabieg, który pomaga się silnikowi szybciej wkręcać - przekłada się to na koniecznośc większego mieszania biegami pod górkę - ale jak masz dwazero to pewnie niewiele się zmieni... [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2009-11-20 08:07:10 ] |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2009-11-20 08:11:20 ja tez wywazalem caly zestaw tak jak mar i blady,zreszta jak pytalem gosci w autoszlifie to sami tez doradzili zeby razem wsyztsko wywazyc |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2009-11-20 08:59:19 Ja miałem wyważać, ale że u okolicznego szlifierza tej opcji nie było to założyłem bez . Jak się coś urwie szybciej niż na serii to dam znać. Zresztą kumpel 2 budy zamordował na jednym silniku z kołem nie wyważonym i nawet panewy nie grały, pewnie fart, ale może i mi się uda. |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2009-11-20 16:22:07 Ja mam zamiar wyważać co sie tylko zmieści do wyważarki, bo akurat do tego mam dostęp Gorzej z tokarką bo tu pojęcie trzeba mieć większe.. Gdybym wiedział jak stoczyć to bym stoczył a po zdjęciach to ciężko raczej ocenić, jak chłopacy mówią ze można zjebać to bede musiał oddać do speca niech stoczy ja sobie wyważę
Wielkie dzięki wszystkim |