| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-17 22:46:14 witam!
znalazłem w garażu własnie takie urzadzonko// i teraz pytanie: gdzie ta kostke podpiac??? (elxx)..?
|
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-07-17 22:56:20 Wpina się do kostek przed silnikiem (tak żeby zasilanie silnika przechodziło przez regulator) |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-17 23:06:14 hmn..kurde// gdzie dokładnie.. kostki przed silnikiem? no nie umiem załapac... |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-17 23:11:43 aha...no juz chyba pozno jest ![]() ![]()
ale ja tam nie mam zadnej wolnej kostki bo bym juz dawno to wpiął.. |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-07-17 23:12:30
musisz wpiac w kabel zasilajacy silniczek ![]() |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-17 23:16:14 czyli pociac kabel i doczepic..bez kostki..
no bo tak jak mowie juz jej nigdzie nie wepne..kuraaa.. |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-07-17 23:17:28
sprobuj jak dla mnie najlogiczniejsze rowzwiazanie, najwyzej nie bedzie dzialac to sie bedziesz martwil dalej ![]() |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-17 23:24:28 tak trzeba bedzie zrobic,.....
ok jutro sie tym pobawie.. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-07-17 23:29:37 KURNA !
1. Otworzyć bagażnik 2. Rozpiąc kostkę łącząca silnik wycieraczek z instalacją. 3. Podłączyć regulator ( 1 kostka zregulatora do silnika a druga do instalacji) 4. Wywiercić otwór na ośkę potencjometru 5. Przełożyć gałkę i nakręcić nakrętkę. ![]() |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-07-18 21:49:47 hehe...dzieki..
czyli moral z tego taki z regulatora powinny wyjsc dwie kostki? bo ja mam jedna.. |
N_I_T_R_O F&F MEMBER Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2005-07-20 07:56:34 W instalacji musi być osobne wyjście na regulator (kostka). Jeżeli nie ma to znaczy,że Twoja instalacja nie jest przystosowana do czegoś takiego i wtedy trzeba rzeźbić. Z regulatora wychodzi tylko JEDNA kostka, a nie dwie jak na rysunku poniżej... . Na pewno nie wpina się tego tak jak to ktoś narysował. Znajdź sobie schemat instalacji FLa tam były regulatory pracy wicieraczek i porównaj ze schematem Twojej instalacji. Będzie Ci łatwiej coś wyrzeźbić. |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-07-20 16:39:45
Nie wymyśliłem tego ani nie znalazłem w paczce chrupek. Miałem regulator pracy wycieraczek wychodził z niego jeden kabel zakończony dwoma (dwiema) wtyczkami i podłączało się go tak jak narysowałem i działał. Wyglądał tak: ![]() |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-11-21 19:57:42 I tu odświeżę wątka.
Jak w końcu jest z tym regulatorem ??? Są 2 kostki, czy jedna. Może do starszych modeli była jedna, a do nowszych wymyślili 2
Czy do EL też da się ją za aplikować ??? Idę zerknąć, czy mam podłączenie przed silniczkiem na kostkę... |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2009-11-21 20:26:24 o ile sie nie myle, ale moge sie mylic, to silniki wycieraczek do lamucha i kanta byly takie same. kant mial tak skonstruowaną instalację ze mogl dzialac z regulatorem, ale jak regulator byl wypiety to tez działał. u mnie w kancie na silniku na 100% jest jedna kostka, a regulator pracy wycieraczek mam i działa |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-11-21 20:36:15 Ok. Tylko teraz pytanko jak to cholerstwo podpiąć, by działało skoro kostuchy dodatkowej nie mam
Kombinacja ??? Nie chcę mi się w to bawić. Może ktoś już to ogarnął. |
Nowy666 Głosków | 2009-11-21 20:54:43 podejrzewam że dwie kostki są po to,że w jedną wpina się prąd z wiązki a drugą kostkę aplikuje się do silnika. |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-11-21 20:59:16 No nie pomyślałem. To kurcze jest w miarę logiczne wytłumaczenie.
Trza będzie kupić i kombinować. |