MotoNews.pl
2 [125p 1.5ohv] modyfikacje układu paliwowego a kjs (240492/53) - NT
  

[125p 1.5ohv] modyfikacje układu paliwowego a kjs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

mam problem z układem paliwowym. Na 3 biegu, przy przyśpieszaniu na wysokich obrotach zaczyna brakować paliwa. Bak jest w połowie pełny. Założyłem elektryczną pompę paliwa z 2-litrowego ritmo, początkowo w komorze silnika, potem przeniosłem ją w pobliże zbiornika ale nic nie pomogło. W związku z tym mam dwa pomysły :

1. zamontować bak z malucha, raz że jest mniejszy a dwa że nie jest tak płaski i szeroki jak w dużym fiacie, paliwo nie powinno więc się w nim tak bardzo przelewać. Nie wiem tylko za bardzo gdzie go zamontować. Jedyne miejsce to chyba bagażnik ale pytanie jak to będzie wyglądało na badaniu technicznym ? (a czuje że na 100% nie przejdzie, chociaż mam płytę oddzielającą bagażnik)

2. zrobić otwór na spodzie oryginalnego zbiornika i wypuścić stamtąd rurkę tak żeby paliwo wypływało pod własnym ciężarem. Nie wyeliminuje to przelewania się paliwa w zbiorniku, ale może jednak coś da. Tu problem jest taki że tak rurka na spodzie była by narażona na uszkodzenia.

Proszę o jakieś porady, ew. co innego można by zrobić, może jakiś inny mniejszy zbiornik założyć w miejsce oryginalnego, jeśli tak to z jakiego auta?

Pozdrawiam
  
 
A poziom paliwa w gaźniku masz ok?
Ja leje więcej niż pół zbiornika bo inaczej mi przerywa na winklach.

[ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2009-12-04 18:55:10 ]
  
 
Zapomniałem napisać - pływak mam ustawiony na maks.wysoko. Podniosłem go bo w ciasnych zakrętach i przy nawrotach były momenty że chwilowo brakowało paliwa. Trochę się poprawiło, ale teraz problem jest taki że po chwili szybkiej jazdy na wprost cały czas przyśpieszając kończy się paliwo i trzeba dłuższą chwilkę poczekać aż napompuje stąd wioskuję że problemem jest właśnie bak.

Oprócz tego wymieniłem jeszcze w gaźniku 1 dyszę na 1.50.
  
 
Na filmikach widać że ci żyd miga. Ja bym dolał najpierw więcej wachy a potem dumał.
  
 
No właśnie chodzi o to żeby nie musieć jeździć z 40l paliwa w baku ( w końcu trochę to waży)
  
 
Jeśli chcesz kombinować ze zbiornikiem paliwa to polecam zbiornik od trabanta dwusuwa. Oczywiście trzeba zaślepić oryginalny otwór po kraniku i wyciąć dziurę na smoka. Ale to i tak lepsze niż zbiornik od malczaka. A ta pompa z ritmo to na pewno podaje właściwą ilość wachy? Może jest zdupczona? I jak masz rozwiązany powrót paliwa do zbiornika?
  
 
Cóż, zasilała 2 litrowy silnik z 2 podwójnymi gaźnikami więc powinno starczyć na zwykłe 1.5. Wydaje mi się że pracuje prawidłowo.
  
 
problem rozwiązany, bak z malucha załatwił sprawę
  
 
rozwierc zaworek ktorym paliwo dostaje sie do gaznika i wszystko bedzie ok nie kombinuj nic ze zbiornikiem bo to ci nic nie da rozwierc go 1 wiertłem