| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seni24fal LOB SYMPATYK 2 Senatory i Oma B Mielec/Bergen | 2009-11-25 00:47:55 Witam!
Czy jest jakiś sposób by "zgasić" kontrolkę silnika i Check na komputerze pokładowym pomimo błędów w silniku ? Powodem jest błąd 34 w Omedze B 94 rok, 2.0 16V automat i czekające mnie norweska kontrola EU której bez rozwiązania problemu auto nie przejdzie. Pozdrawiam! Rafał |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2009-11-25 08:33:32
Najprościej to wyjąć żarówkę. Jeśli ma tworzyć pozory funkcjonowania i gasnąć, to podłącz check pod ABS ![]() |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2009-11-25 08:35:20 Najprosciej bedzie chyba wyciagnac zarowke, chociarz niewiem jak to wyglada w B |
seni24fal LOB SYMPATYK 2 Senatory i Oma B Mielec/Bergen | 2009-12-04 19:50:26 Musze przedłużyć temat o 2 pytania.
1. Co może być powodem różnicy w sile hamowania miedzy lewym a prawym przednim kołem? Przytkany przewód? Myślę zlać stary płyn, zalać nowy i porządnie odpowietrzyć. Co jeszcze zrobić? 2. Ma ktoś jakiś sposób na podciągniecie linki ręcznego? Przecież tam miedzy wałem, a tunelem nie ma miejsca nawet na pół klucza?
Pozdrawiam! Rafał |
omegolotC30NE Czerwin | 2009-12-04 20:06:13 Ad.1 sprawdź stan prowadnic zacisku Ad.2 luz między szczęką a bębnem kasujesz regulatorem przez otworek w piaście, indywidualnie lewe i prawe koło |
seni24fal LOB SYMPATYK 2 Senatory i Oma B Mielec/Bergen | 2009-12-04 22:16:57 1. Prowadnice i tłoczki są dobre, sam czyściłem i smarowałem przy okazji wymiany tarcz i klocków, oba elementy pracują gładko i lekko, wiec problem jest chyba innego rodzaju.
2. Bardziej podkręcić w bębnach już się nie da, problem jest w lince dlatego pytałem konkretnie
Pozdrawiam! Rafał |
zibik3 LOB NET MEMBER Opel Omega B/sedan Szczecin | 2009-12-05 10:03:56 Sprawa z podciąganiem jest prosta krótki klucz wygięty i wiotkie ręce, a jak nie to odkręć podporę wału to będziesz miał więcej miejsca. Ja w swojej robiłem tak na kołach popuściłem regulatory na maxa wymieniłem tarcze i okładziny linkę podciągłem dosłownie może z centymetr i na kołach wystarczył jeden obrót. I wiedz że w automacie linka się niewyciąga bo się ręcznego nie używa. |
omegolotC30NE Czerwin | 2009-12-05 17:58:11 Jak naciąg jest podkorodowany, to już takie proste nie jest. |