Ustawianie zapłonu(pilne)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak można ustawic zapłon w silniku ,na wałku Świątka 385?? wiem że to ma być 13-15 stopni ........ ale jak to ustawić , próbowałem 3 mm przed pierwszym znakiem na obudowie ,ale to niepomaga i niema kopa .Musze to jakoś ustawić bo sie "chyba" przestawił,a do tunera mam ze 70km i musze spokojnie tam dojechac , a nie na jednym cylindrze!!I jak to sie dzieje że zapłon się przestawia co 2000km sam?? Może od obrotów??
  
 
A nie chrzani Ci się zwyczajnie aparat zapłonowy? Wsadź inny(ale nie w tyłek )
  
 
Masz do d... aparat zaplonowy ,zapiekl się , to normalne ,a że chodzi na jeden gar to wina świec albo przewodów lub też cewki
pozdrowienia for all)
  
 
Wlasnie wlasnie zobacz czy ci fajka nie wyskoczyla(u mnie to sie kilka razy zdarzalo)no i swiece wyczysc roboty malo efekt murowany.
  
 
Cześć! To że zaczął jechac na 1 cyl, to było w czasie kręcenia silnika do 7000obr na 3 biegu i gdzieś przy 6000 ,dół i pyr pyr pyr jeden garnek sie odezwał :: , zaraz zmieniłem swiece na inne i nic dalej to samo, iskra normalnie przeskakuje, to pomyslałem że tylko zapłon, sprawdzam a tu z 3cm przed pierszym znakiem zapalił sie próbnik, mysle że zapłon sie opóznił zabardzo, ustawiłem na (prawie jak serie) no i jedzie ale bałbym się stanąc z seria na światłach (kręci się tylko do 5000 i koniec przerywa), spróbuje tak dojechac do tunera, najlepsze to to że niechce mi on powiedzieć jak to ustawić, Pozdrawiam
Ps,aparat jest ok bo wymieniony, przewody też i cewka również na nowe , Chyba malec prosi sie o przeglad

[ wiadomość edytowana przez: Smoczek dnia 2003-08-29 16:12:18 ]
  
 
wow, czyli problem wielu z nas- przerywanie na wysokich jest zależny od ustawienia zapłonu?? szkoda, że nie chce ci powiedzieć... ja u siebie założyłem tą zmodyfikowaną uszczelkę pod dekielek gaźnika i rzeczywiście przerywanie/szarpanie ustąpiło, ale tylko częściowo (przeniosło się na wyższe obroty). ostatnio gadałem z kolesiem, którego maluszek wyciąga spokojnie 110 na trójce, ale pod warunkiem, że wcześniej nie zacznie szarpać /kilka razy jechaliśmy i czasem szarpało, a czasem szedł normalnie/. on twierdził, że mogłoby pomóc zmodyfikowanie aparatu w ten sposób, by przy wyższych obrotach przestawał wyprzedzać
  
 
Widynek, dowiedz się czegoś więcej na ten temat. Z tego co ja wiem, to maksymalne rozciągnięcie sprężyn daje wyprzedzenie dynamiczne około 18 stopni, co razem z ustawieniem statycznym daje 28. Czy to jest za dużo? Jeżeli tak, to trzeba ograniczniki przesunąć tak żeby maksymalny kąt dynamiczny był mniejszy.
  
 
hmm, żeby być tego pewnym, to musiałbym poczekać, aż ten koleś to zrobi u siebie.. cały czas dziwi mnie to, że jego malec raz szedł na maxa, a raz go dławiło inna sprawa, że kiedyś widziałem w książce do malucha wykres wyprzedzenia w funkcji obrotów i tam kąt rósł do pewnego momentu, a potem już był stały więc to by się trochę kłuciło. wymienię moze niedługo sprężynki, może to coś pomoże. póki co, odcina mi przy ok 6 tys (jeśli prędkościomierz się nie myli)