[s] hydrauliczny reczny do 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Reczny na pompie sprzeglowej od duzego fiata,dzwignia pionowa,demontowalna,takze jak nie uzywamy recznego mozna ja zdjac.Zestaw plug&play,reczny jest przykrecany w miejce oslony tunelu,trzeba sobie jedynie wywiercic 4 otwory w tunelu.Cena 170zl+koszt wysylki



Dla zainteresowanych moge zrobic wiecej zdjec.

  
 
I po co to komu jak i tak BK nie przejdzie. Też mam taki bajer jak ktoś chce moge też sprzedąc jak bedzie 2 zainteresowanych.
  
 
170 zl razem z wysyłka
  
 
Cytat:
2010-01-07 19:27:36, 13pawel pisze:
I po co to komu jak i tak BK nie przejdzie. Też mam taki bajer jak ktoś chce moge też sprzedąc jak bedzie 2 zainteresowanych.


Co nie przejdzie. Przejdzie tylko jak bk robią ludzie a nie służbiści. W AMK Ślązak nawet na to nie patrzą.

Ręczny fajny ale trochę drogi
  
 
W Szczecinie niema opcji zeby przeszlo. W Stargardzie Sz-nskim zwykle przechodzi. U nas to wogle nic nie mozna. Zaden central niema prawa przejsc, nic najlepiej zeby seria latac.
  
 
z gory przepraszam za tres niezgodna z tematem
a jak musi wygladac reczny zeby na bk sie nie czepiali
trzeba kupic jakis homologowana hydro lapke
pzdr.
  
 
Cytat:
2010-01-13 20:15:03, cyryl1 pisze:
z gory przepraszam za tres niezgodna z tematem a jak musi wygladac reczny zeby na bk sie nie czepiali trzeba kupic jakis homologowana hydro lapke pzdr.



zrobić osobne zaciski czyli nie tykać seryjnego układu
  
 
Osobne zaciski to tez modyfikacja ukladu hamulcowego wedle naszych specow. Z glupim usmiechem na twarzy na pytanie "to jak ja mam zrobic hydro zeby bylo dobrze?" Panowie powiedzieli prosze sobie kupic hydro z homo FIA do fiata 126p (ma go podobno tylko abarth 2k Euro czy jakos tak ).
Podsumowujac u nas nie da sie na 100% dobrze zrobic hydro bez wagonu kasy
  
 
to zalezy czy chcesz miec hydro na legalu do jezdzenia po ulicy czy do jezdzenia po imprezach...
  
 
Jest wystarczajaco duzo imprez gdzie BT jest dla ludzi a nie dla zabawy sado-maso sedziow. Trzeba wybierac przyjazne imprezy to sie nawroca jeden z drugim.
  
 
a najciekawsze jest to, że w RSMP, GSMP i PZMocie latają auta z hydro wpiętymi w układ i w dodatku niehomologowanymi i tego się nikt nie czepia...
P.S. sorry, że się wypowiadam nie będąc godnym...