Silnik pada w 2105

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. mam lade 2105 1200cm3. ostatnio wymienilem prawie wszystko:alternator, gaznik, cewke, świece, aparat zaplonwy, rorządą kompletny . oddalem do zrobienia glowice gdyz podobno gniazda byly powypalane. po przejechani9u okolo 2 tysiecy po remoncie silnika auto nie odpalilo. pojawil sie olej na swiecach. pojechaelm do warsztatu i typ mi powiedzial ze pierscionki do wymiany ale mowi ze pewnie tloki tez i ze poplyne za wymiane tego. ze niby lepiej kupic nowy silnik. Czy moze ktoś pomoc? czy naprawde silnik jest do wymiany? bardzo prosze o pomoc
  
 
Szkoda że pierscieni nie zrobiłeś gdy głowice naprawiałeś. Teraz Musisz wydać 18zł za uszczelkę i 35zł za splanowanie no i z 30zł za pierścienie. Chyba że chcesz porządniej to i tłoki nadwymiarowe ale za sam szlif cylindrów zapłącisz 200zł
  
 
w tym preoblem ze specjalnie pojechalem do diagnosty. cieszyl się renomą i wogóle. a jak wrocilem z olejem na swiecach do niego i podnioslem glos to sie oburzył ze mu błędy wytykam. "prosze pana przy remoncie góry silnika nie wymienia sie pierscieni" ale skoro sie robi to wedlug mnie calosc. czyli na pewno pierscienie?
  
 
No skoro głowica jest zdjęta i inwestujesz pare stówek w silnik to chyba warto dorzucic te 30zł na pierścienie.
A przy remoncie głowicy były wymieniane zawory i prowadnice? Być może też olej wydostaje się miedzy nimi
  
 
zawory i uszczelniacze zawórów byly wymieniopne. tylko tak to jest ze oddam gdzies auto bo sam nie jestem w stanie tego zrobic to kazdy podchodzi do tego tak" panie my takich aut nie robimy" albo czesci mi podmienia( w taki sposob stracilem gaznik). a wszystko zaczelo sie po załozeniu instalacji gazowej.. najwiekszy bład w życiu
  
 
Chcesz mieć porządnie - rób sam. A prowadnice wymienili?
Kupisz drugi silnik to loteria.
Władujesz 500zł w głowicę i masz praktycznie nówkę. Na allegro pojawiają się tłoki i pierscienie w dobrych cenach.
Z tego co widzę i tak już przekroczyłeś granicę rozsądnego inwestowania w ruski złom.