Osłony drążków popychaczy! 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam czy przy planowaniu głowicy 2mm będe musiał się bawić w skracanie w/w drążków????



[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-05-21 12:48:56 ]
  
 
raczej nie.. nie powinno być żadnych problemów...
  
 
jedynie dobre uszczelki bym zalecil, np. Krakgum
  
 
Powiem na własnym przykładzie:Właśnie założyłem taką głowicę.Nie ma problemu.Po prostu trochę mocniej ściska na uszczelkach od tych rurek.Jedyny mankament to taki że przy dociskaniu klawiatury troszkę się przygięła rurka doprowadzająca olej.Ale w niczym to nie przeszkadza,po prostu dopasowała się sama jeżdżę tak już parę dni i wszystko jest ok.Nie pycę bo czekam aż się ułoży ale żadnych przykrych objawów nie zauważyłem
  
 
sorki za odświeżenie tematu

otóż mam głowice -3mm i tu pytanie czy coś musze robić z osłonami ???
  
 
lukaszu zaloz i powoli dokrecaj i zobacz jak sie zachowuje.albo zaloz bez uszczelek i dokrec troche i zobaczile miejsca zostaje na uszczelki
  
 
a jeżli jest za mało miejsca to czy moge ewentualnie obciąc troche uszczelki
  
 
juz przy 2mm proponuje skrocic oslony o 3mm, idealne do tego sa rurki miedziane do instalacji CO (laczniki) o sr. wew 22mm. rozcinasz oslone na pol, skracasz pilnikiem o 3mm , wsuwasz na silikon w rurke miedziana i jest wypas. oslonki gumowe sa mniej katowane dociskaniem i dzieki temu same moga sie ulozyc i uksztaltowac idealnie. zero wyciekow. na zdjeciu glowica -3,2 i oslonki skrocone o 4mm. ani kapki ani plamki oleju. polecam.

p.s. rurki zostaly zakupione w obi 40gr/szt




[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-05-30 10:46:13 ]
  
 
dobrze to przekombinowane
  
 
Cytat:
2004-05-30 10:45:33, ZoLt4R pisze:
juz przy 2mm proponuje skrocic oslony o 3mm, idealne do tego sa rurki miedziane do instalacji CO (laczniki) o sr. wew 22mm. rozcinasz oslone na pol, skracasz pilnikiem o 3mm , wsuwasz na silikon w rurke miedziana i jest wypas. oslonki gumowe sa mniej katowane dociskaniem i dzieki temu same moga sie ulozyc i uksztaltowac idealnie. zero wyciekow. na zdjeciu glowica -3,2 i oslonki skrocone o 4mm. ani kapki ani plamki oleju. polecam.

p.s. rurki zostaly zakupione w obi 40gr/szt




[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-05-30 10:46:13 ]



no no...ciekawe...nawet bardzo...fajny pomysl
  
 
najfajniejsze osłony są w pandzie i prawdopodobnie były też we włoskich 126'kach - jest na nich zrobiona taka harmonijka, która składa się przy skręcaniu i ustawia - piękna sprawa można dorobić z alu u tokarza, ale patent Zoltara też wydaje mi się ok - ma działać i tyle!!
  
 
tylko nie kupoj uszczelek w tzw zestwaie glowicowym bo sa gowno warte...kup wszystko oddzielnie
  
 
rurki od CO kupione
  
 
Cytat:
2004-05-30 12:08:09, widynek pisze:
najfajniejsze osłony są w pandzie i prawdopodobnie były też we włoskich 126'kach - jest na nich zrobiona taka harmonijka, która składa się przy skręcaniu i ustawia - piękna sprawa można dorobić z alu u tokarza, ale patent Zoltara też wydaje mi się ok - ma działać i tyle!!


to nie jest patent Zoltara...
ale sprawdza sie w 100%...mialem tak przez ponad 8-9 mc...i nie bylo sladu wyciekow...
  
 
Cytat:
2004-05-30 13:29:02, Yankee pisze:
rurki od CO kupione


zoltar dzięki za rade jutro bede robił
yankee mój zbawca
  
 
Cytat:
najfajniejsze osłony są w pandzie i prawdopodobnie były też we włoskich 126'kach - jest na nich zrobiona taka harmonijka, która składa się przy skręcaniu i ustawia - piękna sprawa można dorobić z alu u tokarza, ale patent Zoltara też wydaje mi się ok - ma działać i tyle!!


Ja mam takie z mojej 600'tki Co ciekawe nie było tak wogóle uszczelek gumowych tylko takie teflonowe ustrojstwo i nic więcej
  
 
Harmonijkowe były w Pandach 30 i 126p do 1976 roku, jak w 126 nie wiem.
  
 
Witam!
Patent rewelacja! Tanio i jak widzę, skutecznie. Oby więcej takich.
Pozdrawiam
  
 
powodzenia przy robieniu instalacji CO w oslonach
  
 
Teraz ja dodam swoje 3 grodsze teori]
Gdyby tak isc z oslonami do tokarza i kazac mu skrocic je po 1mm z kazdej strony w miejscu gdzie uklada sie uszczelka mam na mysli to zgrubienie w ktorym trzyma sie uszczelka..