| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-11-26 23:01:19 Regulator jest ale i tak się nie sprawdzi bo będzie dawal non stop stale ciśnienie. Pozostaje dorobienie powrotu gdzieś na wężu zasilającym co jednak wiąże się z ryzykiem że w pewnym momencie może gaźnikowi braknąć wachy i będzie przerywal. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-11-27 13:07:41 Ja bym dał normalnie trójnik przed gaźnikiem a w przelewie dysze dobraną tak żeby utrzymać na gaźniku orginalne ciśnienie paliwa. |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-11-27 17:55:50 zrób tak zbiorniczek reterncyjny jakby.widziałem taki patent szczelny zbiorniczek umieszczony ejst przed gaźnikiem a za pompą.
pompa se tam pompuje do zbiornicza a wezyk od przelewu jest w najwyższym jego miejscu. pompka se pompuje cały czas, przelew masz i nei ma praktycznie szansy na to aby zabrakło paliwka. drugi patent ze zbiorniczkiem jaki widziałem to ze nie był powrot w gaxniku ale również ze zbiorniczkiem szczelnym przed gaxnikiem ze wrazie jakby pompa nie zassała w jakimś momencie paliwa z baku yto zawsze jest troche w zbiorniczku i ono pod wpływem cisnienia jakie wytwarza pompa zostanie podane do gaźnika. zbiorniczek w drugim przypadku był zastosowany ze zbiorniczak płynu hamulcowego z boba ale ze szczelnie zamknietym korkiem. |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 08:29:22 To sie podepne.
Mam gaźnik 34 ADF 250, do silnika 2.0 DOHC FIAT. Chcialbym zastosować do niego elektryczną pompe paliwa od wtrysku(powód prosty, są tańsze niz el. pompy do gaźników). W jaki sposób mogę zredukowac cisnienie żeby było ok i nie rozsadziło komory pływakowej (żeby benzyna nie wyciekała). Ja nawet nie wiem jakie ma byc dokładnie cisnienie do gaźnika. W gaźniku powrót paliwa jest, ale jakiejsc mizernej wielkości. Pozdrawiam! Wik |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-11-28 10:33:43
po co redukowac cisnienie?? , cisnienie jest miara obciazenia, wiec jesli masz wolny powrot przy gazniku to wszystko powinno grac |
tom_stm F&F Wolny Słuchacz :) Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-11-28 11:10:48 niestety powrót ma za małą średnicę i 3 bary na wlewie to stanowczo za dużo. |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 11:27:35 Kilka takich silników juz spłoneło
Ja nie chce ryzykowac. Pozdro! Wik powód; wcieło gdzies jeden wyraz, musiałem dopisac. [ wiadomość edytowana przez: Wik dnia 2006-11-28 11:58:53 ] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-11-28 11:51:29
3 bary to badzie jak palcem powrot zatkasz ile faktycznie bedzie to trzeba by manometyr podlaczyc i zobaczyc |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-11-28 12:11:25 Ten gość ma na swoich aukcjach pompy paliwa do gaźnikowców po 95zł także cena dobra jakby ktoś potrzebował |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 12:51:10 Dzięki Mateusz, to dwa razy taniej niz ja znalazłem W takim razie sprawe ograniczania cisnienia zamykam i kupie sobie pompke od gaźnika. Jakie ma miec cisnienie ta od gaźnika?? Dziekuje i pozdrawiam! Wik |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2006-11-28 18:14:46 krzemowy kiedys sie reklamowal ze za 50 pln zrobi uklad regulatora cisnienia ( wlacz - wylacz, a nie obnizanie napiecia ) |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-11-28 18:32:10 Trójnik przed gażnikiem z tym że wejście do gaźnika mniejsza średnica niż przelew. A jak nie to pompa mechaniczna daje napewno mniej jak 1 atm niepamietam 0,6? wystarczy kupić jaki kolwiek zaworek lub stworzyć cokolwkiek rurka ze śróbką dla blokowania przpływu, odpowiednio uczczelnić i tak przysłonić żeby gaźnik dostawał tyle ile potrzebuje pod max obciązeniem. Dzisiaj zamówiłem sobie manometr specjalnie do tego celu koszt to 18 zeta nowy. Z tym że ja chce we wtrysku regulować ciśnienie i regulator wymyśle identyczny jak sie ktoś uprze to w zewnętrznych pompach K-jectronika są takie regulatory zaraz za pompą. |
spyrydon opole | 2006-11-29 21:41:52 Elektryczne pompy do układów gaźnikowych dają ciśnienie od 0,3 do 0,9.
Gdzie zamówiłeś ten manometr do paliwa? Ja też potrzebuje, bo czasem jest potrzeba sprawdzenia układu. |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-11-30 09:51:21 Lumel-Meranzet W poznaniu. tylko że taki jach ja potrzebuje to bądzie dopiero w styczniu... |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2006-11-30 18:05:01 przejrzalem ich oferte i akurat zegary nie sa drogie
ile cie bedzie kosztowal ten ktory zamowiles?? maja jakies zawory regulacyjne?? bo w sumie regulatory cisnienia paliwa drogie nie sa za bardzo, ale jakby mozna bylo wydac 30 zl zamiast 300 to by bylo git ![]() |
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-11-30 20:19:10 Zawory są w K-jectroniku przy pompie. Ale nie używałem w meranzecie niema czegoś takiego ja to widze samemu wykonać. Chyba że przedtem nawiedze instalacyjny może coś znajde. To ma wygladać na zasadzie rurki z wkreconą dyszą która bedzie dławić przepływ aż do zablokowania.
A co do manometru to zamówiłem 40mm wyjście tylne gwint 12x1,5 obudowa czarna lakierowana dokładność do 2,6 czyli najdokładniejszy i skala do 0,25 Mpa cena 17 + vat |