[s] silnik 1,4 16V z poloneza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik kompletny z osprzętem, komputerem i wiązką.
Trafiona uszczelka pod głowicą, po odpaleniu na zimnym słychać popychacz do momentu rozgrzania silnika, czasem falowały obroty, generalnie silnik ładnie się wkręcał, nie kopcił.
Zalany olejem 10W40.

Obecnie jeszcze w samochodzie - można sprawdzić jak działa.

700 zł za komplet (do negocjacji)
  
 
Mam nową propozycję skierowaną szczególnie do osób pragnących wsadzić do 125p lub starszych polonezów jednostkę napędową 1,4 16V.

Otóż cena to 800 zł.

W cenie: silnik kompletny (do wymiany uszczelka pod głowicą), osprzęt, chłodnica, skrzynia biegów V (sprawna), wał napędowy, cała instalacja elektryczna samochodu, deska rozdzielcza ze wskaznikami i włącznikami, bak (bak cieknie) ze sprawną pompą paliwa.

Generalnie wszystko co potrzebne do szczęścia upakowane w nadwozie poloneza bez prawa do rejestracji (tj. wyrejestrowanego). Będzie można sobie podpatrzeć i na spokojnie, etapami, przekładać graty.

Odbiór z lawetą lub jakąś półciężarówką.
Ponieważ wypowiedziałem umowę wynajmu garażu sprawa jest dosyć pilna.















[ wiadomość edytowana przez: nds dnia 2010-01-17 19:31:50 ]
  
 
Wszystko luzem:
Silnik z kolektorami i wtryskami, alternatorem i rozrusznikiem - 200 zł (do wymiany uszczelka pod głowicą)
komputer - 70 zł
cewka - 30 zł
skrzynia rover - 50 zł
wał - 20 zł
chłodnica: 30 zł

do Warszawy transport gratis