MotoNews.pl
10 126p klasyk z mocnym R2 (227696/0) - NT
  

126p klasyk z mocnym R2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
oto moj ostatni nabytek...od kolegi 2rotora.
rocznik `83
orginalna 600tka
fotki słabe jak bede mial czas za dnia to beda lepsze fotki
plany??
felgi juz widac...beda tylko inne oponki...
chromy...
jakis inny silnik...na razie bije sie z myslami czy robic 2cylindry ostro podłubane( 750ccm, glowica panda30,poziomy solex,sportowy wal kaluzy i rozrzadu, itd) czy moze swap 899ccm lub 1100fire ??
co do wnetrza...beda napewno kubelki...i jakis wiekszy obrotek z dodatkowymi wskaznikami.
zawias bedzie oczywiscie obnizony...i utwardzony...
autko bedzie sluzylo dla FUNu...do jazdy po miescie...i czasem jakis KJS...minimax...sprint itd











[ wiadomość edytowana przez: Madcar dnia 2009-02-22 03:14:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2011-01-15 17:45:07 ]
  
 
a Pan mówił "Cierpliwości, odnajdą droge Ci którzy zbładzili w ciemnosciach". pio prostu 1 malucha trzeba mieć, tylko Pipy sprzedają bo OC na rok 250 zł boli . Gratuluje
  
 
Cytat:
2009-02-22 08:23:48, Pat_kdb pisze:
a Pan mówił "Cierpliwości, odnajdą droge Ci którzy zbładzili w ciemnosciach". pio prostu 1 malucha trzeba mieć, tylko Pipy sprzedają bo OC na rok 250 zł boli . Gratuluje




to nie tak...
ja caly czas mam malca...
tylko ze jest rozebrany do ost srubki i stoi w garazu...taki sobie czerwony elegancik..czeka na wiekszy przyplyw gotowki...i jeszcze wiekszy przyplyw wolnego czasu ( z tym drugim to najgorzej )

wiec prawdopodobnie elegancik kiedys doczeka sie centrala...alwo porzadnego swapa..a wtedy klasyk powroci do klasyka (jesli jednak teraz zdecyduje sie na swapa)...
to jak sadzicie??
robic 2 cylindry na full max ??
czy swap??
jak swap to 899ccm czy 1108ccm ??
  
 
zajebista lepa na tylnej klapie
  
 
swapów to tera jak psów, każdy młody glut nawet robi swapa (no offence) co to dopiero malucha sobie kupił, więc nie sztuka wsadzić większy silnik, ale wyskrobać coś sensownego z takiej starej konstrukcji jak maluchowe 2 cylindry to juz coś.
  
 
a ja niemam zdania. Jak masz robic dlubane 650 i co drugi dzien miec awarie to osobiscie wolabym 1.2. Z drugiej storny odpicowany klasyczek na drodze to i tak ludziom kopary opadaja, zatem czy 650 czy wiecej - i tak lans jest. No chyba ze ktos musi lewym brać frajerstwo to wtedy silent swap
  
 
jak się zrobi dobrą 2 cylindrówke to będzie długo śmigać bez awaryjnie...może nie będzie taka szybka jak 1.2 ale czy zawsze chodzi o to by było szybko...
  
 
no to moje gratulacje panie
skad ja znam ten garaz i to co tam stoi
  
 
Będzie się działo opcji jest sporo! Dostep do gratów na wyciągniecie ręki. Tematy przerobione po kilka razy

Rob świnke!!
  
 
Cytat:
2009-02-22 22:30:04, killer126FL pisze:
....Rob świnke!! ...



znaczy sie co??

no gratow do 2cylindrow sie nazbieralo przez te lata...spokojnie styknie mysle na okolo 55KM...
silniki 1,1 sa ogolno dostepne :pp
i jeden juz mialem...
a 900...no wlasnie...
  
 
899T to by było wyzwanie i nietypowy projektos

z tymi R2 jest tak, że są super do pzm etc. (ew. kjs ze względu na rozkład mas) ale jeśli chodzi o zabawę to pomimo władowania w nie tony PLNów i tak dysponuje mocą podobną do... Tico

w Twoim wypadku szedłbym w słopa jak nic
  
 
rob napoczatek R2 wydasz na nia tyle co na uszczelki bo cala reszte ma a pozniej mozna kombinowac dalej
  
 
heh, pewnym było, że wylądujesz z maluchem, hehe

fajny jest =)
ale widać też, że ekszoltarowy poszerzenia na tylnych błotnikach dostał =)
  
 
szkoda ze ma wąskie nadkola przednie
  
 
Cytat:
2009-02-23 13:11:35, tabi666 pisze:
899T to by było wyzwanie i nietypowy projektos



wyzwanie na pewno.. a nietypowy bo to slaba baza na uturbianie.
Te konstrukcje duzo nie wytrzymują. Wał podparty w 3 miescach.. 60konne N/A to już jest sporo na ten motorek.

Masz zabawki - bierz sie Miły za robotę
  
 
Cytat:
2009-02-23 17:31:47, killer126FL pisze:
wyzwanie na pewno.. a nietypowy bo to slaba baza na uturbianie. Te konstrukcje duzo nie wytrzymują. Wał podparty w 3 miescach.. 60konne N/A to już jest sporo na ten motorek. Masz zabawki - bierz sie Miły za robotę



no mam zabawki do 750ccm projectusa...ale jesli mam sie zabierac za swapa to musze sie ich pozbyc...z drugiej stronu zal mi tych gratow....a z trzeciej nie chcialbym zeby wybuchly u mnie np...i szlag je trafil....bo zadnej z nich kasy nie wyciagne juz wtedy

Cytat:
2009-02-23 16:10:31, czeczun pisze:
... ale widać też, że ekszoltarowy poszerzenia na tylnych błotnikach dostał =)


no wiedziałem ze ktos nie wytrzyma i to wyciagnie a mialem obciąć foty


  
 
3 podpory to owszem minus, ale jest tam dość krótki wał, więc z tego wiem nie ma tragedi, ale biorąc pod uwage seryjną moc + soft turbo jakie zniesie bez problemu ten silnik 60-70km to wszystko...
a tyle to ma 1.1-1.2 bez problemów, srania i za połowe plnów
  
 
Cytat:
3 podpory to owszem minus, ale jest tam dość krótki wał, więc z tego wiem nie ma tragedi, ale biorąc pod uwage seryjną moc + soft turbo jakie zniesie bez problemu ten silnik 60-70km to wszystko...
a tyle to ma 1.1-1.2 bez problemów, srania i za połowe plnów



ale 899 jest lżejsze i zgrabniej się wpasowuje w boba
  
 
Cytat:
2009-02-22 02:44:39, Madcar pisze: glowica panda30,poziomy solex,sportowy wal kaluzy



ja bym sie nie zastanawial
  
 
a tak odnosnie pandy - ma ktos tyaki silnior i wogole jakie to daje poczucie bezpieczenstwa na trasie ze sie wszystko niezesra? Olcia konczy prawojazdy i chce malucha...mojego.....wiec mysle nad czyms co sprawilo by nieco frajdy a jej dalo mozliwosc jezdzenia maluchem