| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
urban TOYOTA CarinaE Włocławek | 2003-09-16 14:30:58 Tomi a jak chodzi na gazie???????Jeżeli jest ok!!To ten typ tak ma!!Zapłon jest ustawiany pod gaz a nie pod benzynke!!! |
Tomi TOYOTA DRIVER Corolla Warszawa | 2003-09-17 14:26:56 No i gdzie Ci fachowcy ??? |
miodek997 TOYOTA DRIVER Toyota Yaris 1,3 Luna Warszawa | 2003-09-17 17:58:58 Tomi... nie bądź w gorącej wodzi kompany. Umieściłeś post dzisiaj i już chcesz koniecznie na niego odpowiedź. Nawet na autocentrum.pl czekasz na eksperta opinię kilka dni... a co dopiero tutaj. Umieść tą sprawę na priv... u fachowca ... zdaję się ,że autor postu " kłopoty z Toyotą" to jest człowiek warsztatowiec to ci może udzieli jakiejś odpowiedzi i... nie denerwuj się . Złość piękności szkodzi. Pozdrawiam. |
dera corolla 1,6 XLi w-wa | 2003-09-17 20:08:56 spytam kolegę co instalacje dobrze zna mówiłll mi kiedyś o takim problemie ja nie mam doświadczenia z gazem ale jak się dowiem to ci pomogę |
benezis Kiła Sportage 2.0 MR ... Żyrardów | 2003-09-18 06:50:38 Po pierwsza zresetuj kompa samochodowego.
Zdejmij klemy zewrzyj jedną do dr€giej , załóż na akumulator , odpal samochód i tak ma na wolnych chodzić aż się rozgrzeje i włączy się wentylator. Jak nie jeżdziłeś na bęzynie mogą to być również wtryskiwacze. Zacznij od tego, że kup środek do czyszczenia wtryskiwaczy i zapodaj go. Ale żeby były efekty musiał byś ze dwa zbiorniki bęzyny wyjeździć. Filtr i przewody chyba są spoko. Jak by były nie tak to na gazie by ci głupiał. Jak nie masz kompa i miałeś źle ustawiony skład mieszanki na LPG to rzeczywiście mogłeś wypalić zaworek. Też może być taka przyczyna. Szybko zakładaj kompa !! Więcej mi do głowy nie przychodzi. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-09-18 22:15:57 Kaz da ingerencja w uklad dolotu spowoduje zaburzenie pracy silnika.Jezeli jeszcze zalozony zostanie maly palnik do gazu to po wcisnieciu pedalu gazu na benzynce bedzie mala niespodzianka.