| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2003-09-04 13:25:15 po pierwsze NIE ZŁOMA.!!!!!!!!!!!! co do sprzegła to z regulacją masz kłopot bo unas jest hudraulika a nie linka.!!!!!! chociaz na lince tez niemasz mozliwosci regulacji zabierania sprzegła.! budowa sprzegła jest prosta jak drut jezeli ostro ci zabiera to przyczyn moze być wiele może masz wyrabane amortyzatory tarczy sprzelowej ( takie 4 spręzynki) a możę spaloną tarcze.! ciezko wyznać.! Ja bym się zabardzo nieprzejmował tylko starał się przyzwyczaić a może przjejedz się innym esperakie i porównaj.!!! po pierwsze jaki autko ma przebieg.????? po drugie może jeszcze sie nie przestawiliście 5 tyś to niedużo ja sie do sprzegła w espero przyzwyczajałem i przyzwyczajełem.!!! sprzegło hydrauliczne ma pewna przewage nad linka mianowicie bardzo lekko działa i precyzyjnie a co zatym idzie trzeba mieć do niego wyczucie i to duże.! |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-09-04 17:12:26
np. w Krakowie w ta sobote o 12 na starym lotnisku - na przeciw Geanta . 6-IX-2003 |
Grzegorz TOYOTA Corolla E16 Katowice | 2003-09-04 19:37:50 Hmm rjsunset- całkiem niezły pomysł jeżeli sciagnę do domciu jutro to kto wie A jak tam dojechać tak na wszelki wypadek ?? |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-09-04 21:15:19 Post o zlocie
Mysle, ze Jadźwin wrzuci wskazowki...Sam w tych rejonach nie bywam za czesto. Ale gdy wezmiesz mape to jest to pomiedzy Bora - Komorowskiego a Al. Jana Pawla II - Jak bedzie opis to w poscie podanym wyzej. To spory teren i jak ktos nawet z Krakowa a za czesto tam nie bywa, to nie wiadomo nawet z ktorej strony wjechac. |
DENWER Klubowy Weteran Škoda Octavia III mazowieckie | 2003-09-04 21:25:23 Prawdą jest, żę w każdym aucie nawet tej same marki pedał sprzęgła chodzi inaczej. Jedynie jego obsługa wymaga czasowej akceptacji przez nogę.
W przpadku Twojej żony, Piotrze wina nie musi leżeć po jej stronie bezpośrednio. Znam osobę - kobietę, która jest świetnym kierowcą, ale z powodów niemożliwości zkoordynowania sprzęgła z biegami jeździ automatem. Oczywiście ostanie zdanie zostało przytoczone tak na marginesie przy okazji bez żadnego zasegurowania. Nawiązując do tematu jest regulacja momentu "brania" sprzęgła w naszych autach. Dźwignia sprzęgła steruje pompką sprzęgłową przy pomocy "pocięgna", który to można wkręcić od strony dżwigni lub wykręcić po ówczenym odkątrowaniu nakrętki zabezpieczającej. Na ostatnim zlocie miałem okazję poszaleć Maćkowym GT, gdzie nie będę ukrywał na początku musiałem się wstrzelić w jego układ wysprzęglania. U siebie doregulowałem go pod swoją nogę. U mnie po przeróbkach, o których kiedyś pisałem pedał sprzegła chodzi jak w masło. |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2003-09-04 22:15:45 U mnie po wymianie sprzęgła zupełnie inaczej zaczęło toto funkcjonować. Jeszcze się do końca nie przestawiłem. |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-09-05 08:52:29 U mnie chodzi płynnie, zbiera dobrze, ale do wciśnięcia trzeba użyć sporej siły (w porównaniu z innymi samochodami). Musze zobaczyć w innych Esperkach. Co prawda jechałem kiedyś Esperkiem Pycla i nie zauważyłem jakiejś dużej różnicy. |
Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2003-09-05 09:54:04 umnie tez chodziło średnio jednak po wymianie tarczy zmieniło się diametralnie zaczeło leciutko chodzić długo zastanawiałem się dlaczego wkońcu wymieniona została tylko tarcza która to niema wpływu na opór pedału a mimo to sprzegło zaczeło chodzić jakby niebyło wogóle połaczone z dociskiem.!!!
doszłem do wniosku że przy wymianie mechanik niechcący rozsmarował zebrany smar po prowadnicy łorzyska oporowe i to chyba dało w efekcie znaczne poleprzenia pracy układu. Zmiana była na tyle silna że jak odebrałem autko z warsztatu wsiadłem to nawet go nieodpaliłem tylko wysiadłem odrazy sprawdzić czy przypadkimiem jest płyn w zbiorniku sprzęgła |
piotr-ek | 2003-09-05 10:07:39 Nie narzekam na "lekkość" działania sprzęgła - jest w porządku... tylko ten mały skok od wyłączenia do włączenia. |