[127]Gaśnie po kilkunastu sekundach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej,
Mój 127 ostatnio się obraził. Startuje tylko na pełnym ssaniu, pracuje na wysokich "ssaniowych" obrotach kilkanaście sekund, po czym nagle obroty spadają prawie do zera. I wtedy albo gaśnie, albo zaczyna pracować na dwóch-jednym cylindrze, następnie strzał w gaźnik - i cykl zaczyna się od początku - wysokie obroty kilka-kilkanaście sekund, spadek, jeden cylinder, strzał, wysokie obroty... Czasami zamiast strzału po prostu gaśnie.

Gdzie szukać przyczyny? Utopiony pływak (ale w takim razie czemu po "strzale" wraca do poprawnej pracy?) Jakiś inny element gaźnika? Zapłon raczej wykluczam, bo na tych początkowych wysokich obrotach pracuje równo.

Jakieś sugestie, Panowie?

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2011-07-06 09:09:26 ]
  
 
Może masz tam elektrodysze biegu jałowego ? Ja jak mi bezpieczniki poleciały w datsunie tak miałem powyżej 2 tyś działał a poniżej gasł na benzynie, na gazie działał ok.
  
 
Nieeee, ten gaźnik (jednoprzelotowy Weber) jest prosty jak budowa cepa, nie ma żadnych elektrodysz. Ale jest jakaś pompka przyspieszająca... Może to to?
  
 
jak dla mnie to wyglada tak: nie dziala uklad biegu jalowego, dlatego pali tylko na ssaniu. Do sprawdzenia dysza biegu jalowego, droznosc ukladu przejsciowego, regulacja skladu mieszanki biegu jalowego i polozenie przepustnicy.

Druga sprawa - prawdopodobnie nie wyrabia pompa paliwa. Nieszczelny przewod pompa- zbiornik (ssie powietrze wraz z paliwem), zaworki w pompie, popychacz - krzywka itd. Chodzi na tym co ma w komorze - paliwa ubywa, zaczyna gasnąć, spadaja obroty, spada zuzycie paliwa - poziom w komorze plywakowej rosnie i sytuacja sie powtarza.
  
 
ewentualnie lewe powietrze - sprawdz wd40.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-07-07 13:18:40 ]
  
 
Lewe powietrze w przewodach paliwowych czy między gaźnikiem a kolektorem?

Jak "sprawdzić wd40"?
  
 
psikaj tam gdzie jest mozliwosc zasysania lewego powietrza - flansze, kolektor itepe, jak bedzie zasysac to przyspieszy
  
 
Cytat:
2011-07-07 13:51:40, Bergen pisze:
Lewe powietrze w przewodach paliwowych czy między gaźnikiem a kolektorem? Jak "sprawdzić wd40"?


miedzy gaznikiem a glowica gdzies - czyli gaznik kolektor, kolektor glowica, jakies podcisnienia rurki czy co tam jest.
wd40 - jak flapjck mowi
  
 
Albo Plak

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Pompa paliwa?

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
pompa, pompa, prawdopodobnie.

Pompa podaje część paliwa które powinna podać, paliwko sie wypala i nie ma nastepnego do przepału - wtedy gaśnie.

Odczep wąż od gazera i popompuj do bańki i zobacz jaki cieknie, czy ciurkiem czy z przerwami i ledwo co.
  
 
albo ine ma paliwa łąpie na oparach i zdycha