Pasek rozrządu ?!? [125]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w nowym GT jest na koncu opis jednego DFa
nie wdawajac sie w szczegoly wlasciciel napisal ze w zwyklum silniku (1500) ma zamiast lancucha pasek rozrzadu
co myslicie o takiej przerobce czy to sie wogole oplaca jakie sa + jakie - i co wlacsiewi tzreba bybylo zmienic
nie chodzi mi tylko o silnik DF ale rowniez malucha (moze BISa)
  
 
jaki jest sens zmiany łańcucha na pasek? i co to niby mialoby dać?, przecierz to bez sensu, czy nie? łańcuch jest przecież bardziej wytrzymały niż pasek, co o tym sądzicie?
  
 
jak zobaczylem ten tekst to buchlem smiechem
  
 
co sie smiejecie? Jak tuning, to tuning! Teraz wszystkich w okolicy objezdza A moze on walek ma w glowicy?
  
 
Ja osobiscie nie widze sensu bawienia sie w przerabianie lancucha na pasek. Pasek jest przeciez mniej wytrzymaly i moze sie szybko zerwac!!. Jesli chodzi o lancuch to on tez ma swoje wady-glosniejsza praca, ale ile mozna na nim smigac!!!!!!! Jak dla mnie jest to wyrzucanie szmalu w bloto!!!!
pozdrawiam
  
 
ja też to czytałem i doszłem do wniosku ż ekoleś po prostu ni ewie że ma silnik polonezowski...
  
 
Niekoniecznie musi miec polonezowski silnik- byly swego czasu dostepne zestawy pozwalajace an taka pzrerobke- o ile pamietam w sklad zestawyu wchodzily obudowy paska, kola pasowe i mniejsze z tych kol bylo chyba inne niz w polonezie, bo pasek nei jest przeciez smarowany. zalety- cichsza praca. Wady- nieinformowanie o koniecznosci wymiany (lancuch rzezi