| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-28 09:58:51 Chcę zweryfikować rynek za ile mógłbym puścić mojego dohca z poldka.W temacie o moim poldku C klasa jest pełen opis zmian i wymiany części.
Na wydechu poldkowym i nie dokończonej puszce filtra powietrza wynik z hamowni to 111kuni i 190 niutków,pomiar robiony dwa lata temu ale przez ten czas borewiczem zrobiłem z 300km bo niedługo po pomiarze zacząłem grzebać przy nadwoziu,klatce itp przygotowaniu rajdówki więc na dzień dzisiejszy silnik NAPEWNO dysponuje tą samą mocą.Przy wadze 1040kg borek z tym piecem napędza się w 9,8s do 100. Silnik sprzedaję bo przechodzę na nowocześniejszą jednostkę ale za grosze też nie chce się pozbyć obecnej dwójki.Za kompletny motor chciałbym 1400zł i przynajmniej nie jest to silnik niewiadomego stanu.Jeśli byłby chętny albo wiedział by gdzie najlepiej poza allegro sprzedać ten silnik będę wdzięczny. Do kompletu dokładam trochę części zapasowych,głowice kompletną i parę drobiazgów,motor jeszcze w aucie więc można odpalić i przejechać się. [ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2010-03-28 10:03:48 ] |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-03-28 19:36:23 190 nm to raczej standard w tych silnikach czy po prostu Twój jest jakoś szczególnie zajebisty ? ;p |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2010-03-28 19:44:37 standard to jak te silniki były nowe
większość na rynku pewnie nie ma 90 KM |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-28 21:07:25 Tail,tak jak napisał Rafał,kup DOHC-a 30-letniego,który ma udokumentowane osiągi w tej kasie.
Fabrycznie dwójki miały 112km i 160Nm,u mnie moc została w serii ale moment o 30 niutków większy i pewnie jeszcze trochę wykres się polepszy jak będzie dobry wydech i dolot powietrza.Gaźnik to oryginalny adf 34 a nie jakiś polonezowski,ssanie z automatu przerobione na linkę co sprawdza się wyśmienicie. Odnośnie zadawanych pytań co wchodzi w zestaw: Silnik z osprzętem,czyli motor z kolektorami,gaźnikiem,alternatorem,zamachem i sprzęgłem z argenty diesla oraz zapłonem. Do kompletu nie dorzucam łap silnika z poduszkami z audika bo będą mi potrzebne. Za dodatkową kasę dorzucę:rozrusznik po regeneracji 3-lata temu w profi firmie gdzie wszystko zostało wymienione na nowe i zaplombowane,chodzi cicho,miękko i kręci szybko.-100zł Dwururka ze 132-40zł Mam kompletne wspomaganie pod dohca,koło pasowe,wspornik pompy,pompe i przewody ale musze zagadać do znajomego czy by nie potrzebował do swojego dohca więc na dzień dzisiejszy nie sprzedaję tego. Termostat kupiony dwa lata temu nowy-50zł Za jakieś 50zł mogę dorzucić komplet węży z chłodnicą,która bez problemu daje rade z tym silnikiem(założona też 2 lata temu jak była nowa) Cena nie podlega jakiejkolwiek negocjacji,jeszcze podumam parę dni czy aby napewno mi ten silnik nie będzie potrzebny do czegoś
|
borysirl F&F Sympatyk 15 x 125p OPOLE | 2010-03-28 21:20:12
Walkow nierzadu ? |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-28 21:27:15 a co masz do gaźnika polonezowskiego?
|
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-28 21:55:54 wałki,porting kolektorów,regeneracja głowy,liźniecie gaźnika,w tym wypadku wszystko to pomogło uzyskać ten wynik
Gaźnik polonezowski też pewnie by dawał rade ale zastosowanie oryginału ułatwi w razie czego regulacje bez zmian dysz jakby to miało miejsce na poldkowym,odlewy adf są dokładniejsze i ładniejsze tak poza tym ![]() |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-03-29 02:42:29 a co dokładnie za wałki tam siedzą ? |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-03-29 09:18:51 Pozwolę się z tym nie zgodzić. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-04-02 18:45:11 temat można zamknąć.Dwururka wraz z silnikiem idzie do lublina po świętach ![]() |