[br]Silnik 2.0DOHC 111HP/190NM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcę zweryfikować rynek za ile mógłbym puścić mojego dohca z poldka.W temacie o moim poldku C klasa jest pełen opis zmian i wymiany części.
Na wydechu poldkowym i nie dokończonej puszce filtra powietrza wynik z hamowni to 111kuni i 190 niutków,pomiar robiony dwa lata temu ale przez ten czas borewiczem zrobiłem z 300km bo niedługo po pomiarze zacząłem grzebać przy nadwoziu,klatce itp przygotowaniu rajdówki więc na dzień dzisiejszy silnik NAPEWNO dysponuje tą samą mocą.Przy wadze 1040kg borek z tym piecem napędza się w 9,8s do 100.
Silnik sprzedaję bo przechodzę na nowocześniejszą jednostkę ale za grosze też nie chce się pozbyć obecnej dwójki.Za kompletny motor chciałbym 1400zł i przynajmniej nie jest to silnik niewiadomego stanu.Jeśli byłby chętny albo wiedział by gdzie najlepiej poza allegro sprzedać ten silnik będę wdzięczny.

Do kompletu dokładam trochę części zapasowych,głowice kompletną i parę drobiazgów,motor jeszcze w aucie więc można odpalić i przejechać się.


[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2010-03-28 10:03:48 ]
  
 
190 nm to raczej standard w tych silnikach czy po prostu Twój jest jakoś szczególnie zajebisty ? ;p
  
 
standard to jak te silniki były nowe

większość na rynku pewnie nie ma 90 KM
  
 
Tail,tak jak napisał Rafał,kup DOHC-a 30-letniego,który ma udokumentowane osiągi w tej kasie.
Fabrycznie dwójki miały 112km i 160Nm,u mnie moc została w serii ale moment o 30 niutków większy i pewnie jeszcze trochę wykres się polepszy jak będzie dobry wydech i dolot powietrza.Gaźnik to oryginalny adf 34 a nie jakiś polonezowski,ssanie z automatu przerobione na linkę co sprawdza się wyśmienicie.
Odnośnie zadawanych pytań co wchodzi w zestaw:
Silnik z osprzętem,czyli motor z kolektorami,gaźnikiem,alternatorem,zamachem i sprzęgłem z argenty diesla oraz zapłonem.
Do kompletu nie dorzucam łap silnika z poduszkami z audika bo będą mi potrzebne.
Za dodatkową kasę dorzucę:rozrusznik po regeneracji 3-lata temu w profi firmie gdzie wszystko zostało wymienione na nowe i zaplombowane,chodzi cicho,miękko i kręci szybko.-100zł
Dwururka ze 132-40zł
Mam kompletne wspomaganie pod dohca,koło pasowe,wspornik pompy,pompe i przewody ale musze zagadać do znajomego czy by nie potrzebował do swojego dohca więc na dzień dzisiejszy nie sprzedaję tego.
Termostat kupiony dwa lata temu nowy-50zł
Za jakieś 50zł mogę dorzucić komplet węży z chłodnicą,która bez problemu daje rade z tym silnikiem(założona też 2 lata temu jak była nowa)

Cena nie podlega jakiejkolwiek negocjacji,jeszcze podumam parę dni czy aby napewno mi ten silnik nie będzie potrzebny do czegoś
  
 
Cytat:
2010-03-28 21:07:25, HEMIGTX pisze:
Fabrycznie dwójki miały 112km i 160Nm,u mnie moc została w serii ale moment o 30 niutków większy



30 to sporo, czego to zasługa ?
  
 
Cytat:
2010-03-28 21:12:01, Tailgunner pisze:
30 to sporo, czego to zasługa ?



Walkow nierzadu ?
  
 
a co masz do gaźnika polonezowskiego?
  
 
wałki,porting kolektorów,regeneracja głowy,liźniecie gaźnika,w tym wypadku wszystko to pomogło uzyskać ten wynik
Gaźnik polonezowski też pewnie by dawał rade ale zastosowanie oryginału ułatwi w razie czego regulacje bez zmian dysz jakby to miało miejsce na poldkowym,odlewy adf są dokładniejsze i ładniejsze tak poza tym
  
 
a co dokładnie za wałki tam siedzą ?
  
 
Pozwolę się z tym nie zgodzić.
  
 
temat można zamknąć.Dwururka wraz z silnikiem idzie do lublina po świętach