Fotki mojego bolida juz polakierowanego ;-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa ma sie tak:
W niedziele w poludnie odebralem autko od lakiernika i reszte dnia oraz calyt poniedzialek poswiecilem na jego uzbrajanie wraz z rozlozeniem i zlozeniem silnika (teraz jest glowica od Punto 1.2 SPI) oraz zrobieniem nowej skrzyni od 700 (lada dzien na MGT bedzie artykul Skrzynia 126p kontra cc700 - co trzeba zrobic, zeby ta druga chodzila w maluchu). Na razie przedstawiam kilka sztuk fotek malarii. Jestem troche zawiedziony jakoscia zdjec, gdzyz te nie oddaja rzeczywistego koloru samochodu.... Milego ogladania.

I tak ponizej uzbrojony juz przod (no prawie - musze dokupic jeszcze wycieraczke )


Lekko z boku:


Wnetrze bagaznika:


Klapa:


Nieuzbrojony tyl. Zalozona jedynie pompa paliwowa z filtrem oraz cala elektryka:


Z klapa:


Z profilu:


Oraz zamontowany caly silnik jzu w samochodzie:


I sam komputer z przekaznikie:


Aha - jesli chcecie to moge tez wrzucic zdjecia samego silnika, flanszy do 900, 1.1 oraz jak ona ma sie na silniku oraz jak wyglada skrzynka od 700 polaczona z silnikiem 1.1, miejsca mocowania lap utrzymujacych silnik, jak flansza bangla z rozrusznikiem oraz jak wyglada caly zespol napedowy przygotowany do wlozenia.
Jesli chcecie zobaczyc te zdejcia to dajcie znak, to je wrzuce.
  
 
śmię powiedzieć że to "bum" odbiło się znacznie na plus w wyglądzie twojego malucha. Teraz to on WYGLĄDA!
  
 
wow i jak chula na nowej głowicy??
  
 
Cytat:
2003-09-02 23:30:28, widynek pisze:
wow i jak chula na nowej głowicy??


Dokladnie tak samo jak na starej, bo to jest dkladnie ta sama glowica co w 1.1. Roznica w mocy (55 a 60KM) wynika z roznicy pojemnosci. Ktos moze spytac wiec po co taka zmiana. odpowiedz jest bardzo prosta. otoz ktoregos pieknego dnia zle wkrecilem swiece i teraz mialem tulejowac glowice. Do tego byly jakies problemu ze szpilka napinacza. Za wszystko zaplacilbym pewnie z 50 zeta. A tak kompletna glowice od 1.2 SPI oraz kompletnyu kolektor dolotowy wraz z kompletnym ukladem wtryskowym kupilem za 50 zlotych. prawda ajkie to proste?
  
 
Łoł te wyloty powietrza na masce są zajebi..e.Mozesz troszke opisac jak je zrobiłes/zrobił blacharz.


[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2003-09-03 00:10:24 ]
  
 
Orginalen robil kumpel - zajelo mu to 5 minut. Te robilem osobiscie - zajelo mi to okolo 15 minut. bierzesz sobie cos do rysowania, rysujesz dwie linie pionowe (pamietaj o symetrii - u mnie ona troche uciekla), dwie ukosne, a nastepnie wszystkie poziome - najelpeij co 3cm. Bierzesz w reke diaxa i wszystkie poziome nacinasz. Bierzesz kombinerki i wyginasz wszystkie paski do gory.
Pozamiatane A efekt murowany. Na jesien tylko cos pod spod trzeba podlozyc (u mnei bedzie przyczepione do klapy) zeby wopda sobie splywala w okolice chlodnicy skad ma dobre ujscie na zewnatrz. I tyle.
Powodzenia
  
 
Musze nadmienic (coby buraka z siebie nie robic) że na pewno nie bede ich robił do czasu przeszczepu ewentualnego.
  
 
no i fajniejszy podpis mozesz sobie trzasnac
(glowica)

[ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-09-03 00:20:26 ]
  
 
Zuraw oczywiście ze chcemy zobaczyc dawaj nastepne to maluch jest GIT
  
 
Mnie też się wydaje, że dwon wyszedł ci na plus. Co do tych wlotów na przedniej klapie to nie mój gust mnie się nie podobają ale to tylko moje zdanie (wszystkim się nie dogodzi), nie zrozum mnie źle...
  
 
ostatnio wyloty mi sie nie podobaly. teraz zaczynam sie do nich przekonywac. szkoda, ze nie "cichociemny" - no ale jesli spelniaja swoja role - niech beda;).
zdecydowanie ladny maluszek:).
  
 
No ladniutki czerwony kolorek... autko wyglada teraz supcio dobrze ze pomalowales te moocowania silnika (lapki)
  
 
pieknie pieknie dzwony na plus wychodza ale kaska i tak idzie na furacza. ale nic to ja przestałem juz liczyc hehe. zapodawaj wszystkei foty a w szczegule interesuje mnie ta skrzynia od cc pisz i podawaj dalej albo gdzie to mozna zobaczyc bo mnie az kusi zeby czasami poszalec na maxa ale skrzynka tego nie lubi a ja nie lubie rozbierac skrzyni wiec nie szaleje aaz tak
  
 
Ale nowiutki!!!!!!!!!!

Fajnie wygląda choć do tych wlotów też za bardzo nie mogę się przekonać, jeszcze tylko kubełków brakuje tak trzymaj Żuraw
  
 
Ja tam sie nie wypowiadam ale na mój gust to Ci wycieraczke ujebało))))))))))))))))))))))))) A tak serio to gablota jest pikna))) Jak zachód słońca nad morzem, jak............... Woda mineralna na kacu
  
 
Sorry Żuraw że tak sie wtrace troche do twojego topicu .
Chodzi mi o 126 z silnikiem od 127 900, a mianowicie jak jest z mocą 45 czy 47?Wiem ze w któryms roku ze wzgledu na emisje coś tam ograniczyli(no własnie, co?) i spadła o te 2 konie.Jakie osiagi ów pojazd posiada(wybebeszony,silnik po remoncie), chocjaż w przybliżeniu(bo każdy podaje troszke inne i już sam nie wiem).Słyszałem ze w Wawce organizujecie jakieś spoty na "warzywniaku?" gdzie to można poszalec-chetnie kiedys bym wpadł(opisz troszke gdzie to jest)
Z góry dzieki
  
 
FIAT 127 903cm3
typ 100.GL..., (* M 02 0A A...)
objem válců 903 cm3
výroba od roku 1971
počet válců a jejich umístění 4 v řadě
rozvod OHV řetězem pohánějícím vačkový hřídel v bloku motoru
chlazení kapalinou
vrtání x zdvih 65x68 mm
kompresní poměr 9
převodovka 4 stupňová
blok motoru litina - 3 hlavní ložiska
hlava válců hliníková slitina
karburátor jednoduchý spádový WEBER 30 IBA 22 nebo SOLEX C 30 DI40, omezující emisi CO2
mazací systém se dvěma filtry
nejvyšší výkon (DIN) 34,6 kW / 47 k při 6200/min (* 33,1 kW / 45 k při 5600/min)
nejvyšší kroutící moment (DIN) 61,7 Nm při 3500/min (* 63,7 Nm při 3000/min)
nejvyšší rychlost 140 km/h (* 135 km/h)
zrychlení na pevný kilometr 38,5 s (* 39,1 s)
zrychlení z 0 na 100 km/h (* 19,1 s)
* po modernizaci v roce 1977

tak wiec wg tych danych po modernizacji w 1977 (dane z *) mial juz 45KM, nie wiadomo do konca co zmienili, w tym najstarszym silniku tloki sa troszke inne (calkowita wysokosc), wiecej danych nie posiadam. Te 2 KM to nie nie tak wiele, a na pewno bez porzadnego remiontu silnika nie ma co sprawdzac... na pewno tak z 15 sie juz dawno gdzies rozbieglo... Jak zloze i dotre moj silnik (walek i troche innych czesci z uno - nie wiem czy te w 7ce byly takie same) to zapodam jakies dane nt. osiagow.
  
 
ja wyczytałem, że podyktowane to było zmniejszeniem emisji spalin /katalizator ?/
  
 
Żuraw a ja mam pytanko troche z innej beczki. Nie znam sie na cenach robicizny lakierników, ani ile metrów kwadratowych blachy do malowania malacz posiada Dzwona tez miałem jakieś poł roku temu, wiec wiem jak sie cenią blacharze... Ale wracając do tematu: ile kosztowało cie malowanie auta? Myślę o takim samym kolorze jak ty masz. Jak dla mnie jest git - to moje marzenie. Ale niestety odlegle - Mieszkam w bloku i jestem utrzymankiem
  
 
Cytat:
2003-09-04 16:17:32, widynek pisze:
ja wyczytałem, że podyktowane to było zmniejszeniem emisji spalin /katalizator ?/


w 1977? kat? pewnie jakas kosmetyka - silnik