Swap w maluszku...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jestem tu nowy i od razu mam kilka pytań:

1. Silnik w maluszku padł i chciałbym go zmienić na coś większego (CC, SC- 899ccm lub 127 -903ccm) o pojemności ok 900ccm. Czy jest możliwość połączenia tych silników z seryjną skrzynią malucha? Czy trzeba kupić silnik z całym osprzętem?

2. Gdzie w Krakowie i okolicach można kupić takie używane silniki?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

KoniQ
  
 
http://www.maluch.one.pl/900.htm

http://slave.e-edukacja.pl/~fiat/html/tuning_a/silnik_ccs_11/silnik_ccs_11.htm

o silniki można popytać na szrotach..
  
 
na www.rajdy.hoga.pl w dziale ogłoszenia jest kompletny zestaw, toj skrzynia,flansza (żeby połączyć silnik ze skrzynią), silnik 900, chłodnica, mocowanie, belka itp... poszukaj tam - cena 1200
  
 
Dzięki!
Opis montażu niedawno czytałem.
Dzięki za info o silniku widynek!
Znacie jeszcze jakies inne serwisy z takimi ogłoszeniami?

Pytanie trochę banalne, ale:
Schweppes, gdzie są szroty w Krakau?

Jeszcze rass dzięki!

KoniQ
  
 
Cytat:
2003-08-06 18:54:16, _KoniQ_ pisze:

Pytanie trochę banalne, ale:
Schweppes, gdzie są szroty w Krakau?

Jeszcze rass dzięki!
KoniQ



No właśnie, gdzie są jakieś dobrze zaopatrzone szroty w Kraku. Ja znam ten koło baru Meksyk, ten pod rurami na Zawiłej, są też dwa przy stacji kolejowej bonarka, a co więcej?? Gdzie jest Maxi Szrot?? Czy jak to się tam nazywa???

Filemon
  
 
Maxi Shrott jest przeniesiony na ulice Centralna bodajze nr 57
  
 
A szroty w Gliwicach moze ktos zna
  
 
w Gliwicach szroty sa na :
1) rownoelgla do ul. Jana Sliwki
2) na lotnikow kolo lotniska trzeba skrecic w lewo i tam jest szorcik a reszta to juz za gliwicami
  
 
witam kolejnego napalenca R4
ja po silnik do poznania jechalem
nie nastawiaj sie na to ze kupisz go kilka ulic dalej
a juz na pewno nie w krakowie (raczej nie)
powodzenia w skladaniu bolida
tez bym juz dawno zlozyl wszystko do kupy tylko ta kasa kurde mnie trzyma
  
 
jeśli mnie pamięć nie myli, to na szrocie koło zabłocia /przy byłym zjeździe z "lajkonika"/ stoi 127 z silnikiem.. tylko z papierami raczej lipa
  
 
Cytat:
2003-08-06 18:48:51, schwepes pisze:
http://www.maluch.one.pl/900.htm


W pierwszej kolejnosci zapoznaj sie z budowa 1100, bo 900 to tylko roznice pomiedzy jednym a drugim. Poza tym



[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2003-08-07 10:17:42 ]
  
 
Za dawnych dobrych czasów, jak chodziłem do PolŚl to był(i pewnie jeszcze jest) szrot na rogu Jagiellońskiej i ?????(niedaleko dworca, wiadukt tam jest, światła i głupie skrzyżowanie). Kupiłem tam za 150 zł fabrycznie nową głowicę. Tylko jedna uwaga: dobrze jest się z nimi trochę zaprzyjaźnić.
  
 
Jush z tej stronki wszyskto przeczytałem i póki co mam szybki układ kierowniczy (najtańsza modyfikacja) i napalam się na tarcze

Danke za info!
  
 
Cytat:
2003-08-07 21:15:47, _KoniQ_ pisze:
Jush z tej stronki wszyskto przeczytałem i póki co mam szybki układ kierowniczy (najtańsza modyfikacja) i napalam się na tarcze

Danke za info!

a może wpadłbyś kiedyś na naszego spota?? bo chętnie zobaczyłbym jak się jeździ z takim "układem "
  
 
Wpaść to chętnie, ale bez auta . Niestety nie mam jeszcze prawka A kaszelek jest dziadkowy Ja tylko po drogach wiejskoch pomykam.

Modyfikacja kosztowala 27zeta (hehehe) i pare godzin pracy (nigdy wczesniej przy samochodzie nie robiłem)

Jeździ sie sooper!!! niecale 2 obroty, WRC normalnie!!!Tylko ciezko chodzi ale to nic.

KoniQ
  
 
a jak jest z manewrowaniem, czy to prawda, że jest ograniczone skręcanie??
  
 
Nie zauwazylem specjalnych minusów. Na parkingu bedzie pewnie prze**** ale poza tym to cool.

Sprawdzałem na polu koło domu na wsi poprawa jest taka ze mi mowe odebralo... wczesniej trzeba bylo krecic i krecic a teraz mozna pelne kontry z 1 przelozeniem rak zakladac
Pelen odjazd.
Nawet sie dziadkowi podoba bo nie mosi tyle krecic przy skrecaniu

PZDR

KoniQ
  
 
Yo!
Jeszcze mam pytanie:
Jaką skrzynie biegów trza wsadzić do malca 900ccm?
Bo w tych opisach nie widze co oni tam wsadzili. Troche lamerskie pytanie ale nie widze

KoniQ

PS. Nieaktualne. Jush wiem ze jest od 126p.

[ wiadomość edytowana przez: _KoniQ_ dnia 2003-08-08 18:34:28 ]
  
 
Mozesz zostawic maluchowska lub zalozyc od 700. Ale IMO lepsza jest maluchowska - jest po prostu krotsza - jesli jezdzisz w kjsach to zostaw ja. Ja np w kjsach nie jzdze, ale czasami jade w trase i wtedy wole miec rozsadne obory przy 100-120km/h i w miare dobre spalanie to wtedy od 700.

Zreszta niedlugo bede oddawal malara do lakierowania to porobie troche foskrzynki od 700 - nie bede jej rozbieral, ale mysle, ze uda mi sie wytlumaczyc co i jak.
  
 
No to zostawie maluszkową Taniej bedzie i mniej kopotu.
NIe mam jeszcze prawka
A co ze skrzynia od 900? Zpełnie odpada?
Aha. Czy skrzynia od malucha wytrzymuje 2x wieksza moc?24>ok60? jak u ciebie


Wielkie dzieki!!!

KoniQ