[125p] Polski Fiat 125p kombi 1980

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Parę dni temu dołączyłem do posiadaczy DF-a, mianowicie kupiłem Polskiego Fiata 125p w rzadkiej wersji kombi. Jest to rocznik 1980, silnik 1500, skrzynia 4-biegowa z pionowym drążkiem, kupiony od I właściciela starszego pana, który kupił go w Pewexie za dolary Stan autka jak widać na zdjęciach jest super, Fiacik ma przejechane 100 tysięcy, silnik pali na przysłowiowy dotyk. Zaraz po zakupie pojechałem na przegląd i panowie na stacji diagnostycznej zrobili takie oczy że 27 letni Fiat może być w takim stanie, oczywiście samochód przegląd przeszedł śpiewająco
Jest to mój pierwszy Fiat 125p więc może ktoś zaproponuje co z nim zrobić ? W tej chwili doprowadzam autko do oryginalności i silnik do porządku bo mechanik spaprał parę rzeczy.
Autkiem tym mam zamiar pojawić się na Sosinie i będziecie mogli się mu przyjrzeć bliżej

A teraz fotki:

  
 
fajny też miałem kiedyś kombi nawet dwa
  
 
Dobrze ze sie jeszcze takie fiaty zdarzaja
  
 
Przefajny!

Jedyne odstępstwo od oryginalności jakie tu widzę, to kierunki na błotnikach.

Cytat:
Jest to mój pierwszy Fiat 125p więc może ktoś zaproponuje co z nim zrobić ?

Wyleczyć z korozji, podmalować gdzie trzeba, nawoskować i lachony na żonkilowego love wagona rwać.
  
 
tu mały może nieciekawy onboard z kanta
jacekes a przednie kierunkowskazy mają być w czarnej obudowie, bo u Ciebie widzę w chromowanej a ten sam rocznik Fiata
  
 
Co do przednich kierunków to trudno powiedzieć - w 1980 roku przestali montować chromowane, a zaczęli czarne. Szczerze mówiąc nie wiem nawet, jakie fabrycznie były w moim fiacie. Podaj numer budy, może będę mógł powiedzieć coś więcej.
  
 
Cieszę się że fiatów 125p jest coraz więcej na forum
Ekstra stan tego egzemplarza
  
 
Cytat:
2007-05-28 21:02:19, jacekes pisze: Jedyne odstępstwo od oryginalności jakie tu widzę, to kierunki na błotnikach.



mniekoniecznie, mogł byc fabrycznie przystosowany do ciągnięcia przyczemy, a wtedy boczne kierunki byc muszą
  
 
Ale i dwa lusterka wtedy być muszą
  
 
lusterka 2 były ale jedno jak go kupowałem było urwane
ma ktoś może lusterko cromodora astro do kompletu ?
  
 
swietne auto! Jedyne czego wymaga to dokladnego wymycia i wypieszczenia detali (doczysczenia listew progowych itd). Jedyna zmianą jaka bym Ci proponowal jest zalozenie 5'' felg z okraglumi otworami, zaczepami pod dekiel i pod bezdetkowe opony i do tego chromowane obrecze na rant. Naprawde kapitalne auto
  
 
Witam następnego właściciela fiata kąąąąąbi . Ładny Dbaj o niego
  
 
na zlocie sie pojawisz mam nadzieje
  
 
Cytat:
2007-05-29 08:45:00, CarvMachine pisze:
mniekoniecznie, mogł byc fabrycznie przystosowany do ciągnięcia przyczemy, a wtedy boczne kierunki byc muszą



Muszę Cię zmartwić, ale nie było takich wersji. Zresztą kierunki ma w za wysoko, więc po prostu dziurwy były wycinane. Ale ogólnie śliczny, wczesny MR
Marzyłem o takim bardzo długo
  
 
Bardzo fajny! Zazdroszczę
  
 
Piękny Fiat, miałem okazję widzieć na Sosinie! Dave, zachowaj go w oryginale, bo takich aut jest naprawdę już niewiele...
  
 
Tylko pogratulowac zakupu!!!Piekna fuurka Tylko wypolerowac nablyszczyc i ....Sami wiecie
  
 
No po prostu zapiera dech w piersiach
Szczerze zazdroszczę! I Gratuluje
Jak będziesz chciał sprzedać to daj znać
  
 
Jakby ktoś się zastanawiał co się dzieje z moim kombi, to Fiat żyje, ma się dobrze i jeździ wzbudzając zainteresowanie . Miesiąc temu wrócił na drogi po prawie rocznym postoju.
Dostał nowe sprzęgło, tylnią szybę która była rozbita przez moją głupotę, nowe reflektory, kierunkowskazy w chromowanej obudowie, licencja wróciła na swoje miejce (rzemiosło ale w tej chwili innej nie mam), felgi zostały pomalowane na srebrno.

Podziękowania dla Adama za namówienie mnie do wskrzeszenia kanta i za dobrą opiekę nad nim, Krzyśka i Błażeja za wskrzeszenie kanta, Flapjacka za tylnią szybę i Mauzera za nowy docisk sprzęgła.


sorry za jakość, kiepski aparat, jutro więcej fotek
  
 
Mały wypad Fiaciorem do Wisły...