[OGÓLNE] Pomoc w zakupie skróconych amortyzatorów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Już zadawałem podobne pytanie, ale wątek zaginął

Poszukuje amorków na przód do MK VI, skróconych z racji gleby ok -60. Przy zakupie sugeruje się głównie ceną, niestety nie mogę sobie pozwolic na KONI lub B6. Chciałbym coś w rozsądnej cenie, i żeby trochę to pojeździło. Ktoś na forum dobrze wypowiadał się na temat produktów SUPERSPORT (wytrzymały KJS). Może jakieś inne propozycje?
  
 
Tez sie podlanczam do pytania - mam dosc miekkie ale krotkie springi w swoim mk VI i na seryjnym amorku ktory sie juz konczy chyba buja autem/podzkakuje jak pileczka na nierownosciach i mysle o wstawieniu sportowego amora cos jak T E z allegro - pisze,ze skrocony skok i srednio twarde - czyli dla mnie ok ,bo auto sluzy do jezdzenia a nie wygladu(to na 2 miejscu stoi) - co myslicie??
  
 
Ja polecam TA technix jak za taką kase to lepszego nic nie kupisz po 2 latach dalej trzymały jak nowe
  
 
Może ktoś zna jakieś jeszcze firmy ze średniej półki? Z tego co znalazłem to są TA technix, FK, SUPERSPORT, coś jeszcze?
  
 
Znalazłem tańsze amorki KONI z serii STR.T, bez regulacji twardości, jeżdże na KONI z regulacja i chwale sobie ten sprzęt, niestety się już skończył.Może się ktoś orientuje czy z tej serii są amorki do escorta, bo nigdzie nie mogę znaleźc
  
 
Ja słyszałem dobre opinie o mts technik. Podobno za tą kasę bardzo dobry sprzęt mts technik

Tu można sporo o tym poczytać ale uwaga dużo stron KLIK
  
 
Jakoś nie przemawia za mną ta firma znalazłem brytolską stronkę z cześciami a są też amorki

APEX

Weitec

Gwint Weitec

SUPERSPORT

PI

może jakieś sugestie bo zwariowałem już
  
 
Po wielu stronach na forach i sklepach internetowych chyba jednak bedzie supersport. co Wy na to?
  
 
Ja kupilem te Ta-Technix - zaloze w przyszlym tygodniu i dam znac jak to jezdzi Wygladaja ok na pierwszy rzut oka i przy recznym rozciaganiu ladnie dzialaja - nie ma "pustych" skokow.
  
 
Weitec -35mm

ja myślę nad czymś takim, tylko funt mógłby trochę w dół pójść ;] wcześniej chciałem bilstein + jamex -40mm ale warto będzie chyba dołożyć, co myślicie?





[ wiadomość edytowana przez: nyatto dnia 2010-03-19 23:36:01 ]
  
 
Zamówiłem amorki SUPERSPORT. Seba ma TA Technix to będziemy porównywac
  
 
Ja po kilku stronach na VW forum zdecydowalem na TA, nawet jeden koles w klubu tym handluje i goscie kupuja.
W zeszlym tygodniu widzialem zawias gwint za 960,- zeta, jesli ktos widzial by taniej - dajcie znac prosze.
Jedna uwaga! ponoc zawias dokreca sie jak samochod jest na ziemi a nie na windzie....
  
 
No i dzis przy probie zalozenia TA Technix sie okazuje ,ze maja wiecej o 1 mm na srednicy w miejscu gdzie wchodza w zwrotnice Spotkal sie ktos z takim mykiem??
  
 
U mnie przod byl tak jak ma byc ale za to przy tylnych byl za krotki gwint
  
 
Juz sobie poradzilem - rozfrezowalem zwrotnice
  
 
A jak się na nich jeździ? ja zakładam w przyszły weekend swoje supersport, mam nadzieję, że bez niespodzianek.
  
 
Powiem Ci ,ze zrobilem moze 5km po miescie - roznica znaczaca w stosunku do standardowych sredniej firmy ktore na przegladzie nadal pokazywalu ponad 70% sprawnosci. W tyg troche pojezdze to powiem wiecej.
  
 
Witam,
to się podłączam ostatnio kopiłem MTS-Technik generalnie wszystko ładnie pięknie przyszły szybko, przód poszedł zamontowanie bez problemu ale tył. Tak jak ktoś pisał wcześniej był o 1mm za gruby. Jako że robiłem to w warsztacie amory pojechały na zmniejszenie o 1mm i wszystko cacy do dziś Nie do końca jestem pewien co się stało ale dziś popadało i tu skrzypienie z tyłu gdzie były robione.. Przejechałem na nich ok 800km bo byłem w trasie wszystko ok było. Może to przez deszcz idę zaraz WD psiknąć. Generalnie fajnie obniżyły za twarde nie są i w zakrętach bardzo dobrze trzymają. Ogólnie to polecam.