Planuje zakup Astry II z silnikiem najbardziej odpowiednim do założenia instalacji gazowej.
W związku z tym zastanawiam się nad:
1,6 8V 75KM - jednopunktowy wtrysk, koszt instalacji 1500zł
1,6 8V 84KM - wielopunktowy wtrysk, koszt instalacji 2600zł
I pytanie: który wariant wybrać? Czy lepiej i taniej jeździ się na sekwencji czy gazie ii Generacji?
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój
Witam.
oba silniki jak najbarzdiej nadaja się do zagazowania. ale jeśli nie robi Ci różnicy 9 KM. pomiedzy silnikami to polecam wybrać auto z jednopunktowym wtryskiem paliwa. przy dobrej regulacji instalacji i doborze elektroniki i tu polecalbym BINGO M lub S-4 nie będzie nie będzie dużych strat mocy które będą podobne do strat z wtryskiem sekwencyjnym.
Poczytałem trochę na forum i zacząłem się jeszcze zastanawiać czy może jednak nie skusić się na silnik 1,6 16V 101KM. Jeśli zdecyduję się na 1,6 8v 85KM to w obydwu silnikach trzeba będzie sekwencje. Może więc warto mieć te 16KM więcej? Podobno spalanie niewiele większe. Boję się, że 85KM będzie mułowate.
Ja bym polecał sekwencję. Jest to jak najbardziej do wykonania na jednopunkcie. Tylko możesz mieć problem ze znalezieniem człowieka który to ogarnie.
Powtarzam, musisz znaleźć gazownika nie montera od gazu.