PROBLEM!!!! i to nie jeden?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie mam kilka pytań co do mojej omsi. Mam autko ponad 2 lata i znów pojawiają się problemy. Obecnie jestem w holandii i do polskiego mechanika mam daleko, a wiatraki w 75% zawsze mówią nie wiem albo odsyłają do dilera. Zostało mi ok. 3 tys km do zjazdu i do mechanika. Proszę o poradę, co robic?

1) Kiedy przyspieszam to szarpie, wydaje dziwny odgłos i brakuje mocy. Najczęściej na niskich obrotach.

2)Zauważyłem małą rysę na chłodnicy w górnym rogu na plastiku. Mam to już jakieś 2 tygodnie i troszkę się ślimaczy. Może walnąc?

3) Temperatura dochodzi mi do 98.C, kiedy termostat się otwiera to, często jest tak jakby zatelepało silnikiem że aż światła tracą moc. Czy to jest normalne??

4) Pedał sprzęgła mi wibruje i drążek zmiany biegów.

5) Silniczek krokowy mam odpięty bo skakał na obrotach. Znajomy mi go czyścił benzyną i dalej nic. Trzeba zresetowac błędy na komputerze?

6) Kiedy daje podgrzewanie foteli to mi wybija bezpieczniki, kierownica ciężko chodzi i gaśnie panel od dmuchawy.


Mieszkam niedaleko szrotu mogę poszukac potrzebnych części.
Wytrzyma

[ wiadomość edytowana przez: mitas dnia 2010-06-02 10:10:56 ]
  
 
Wyeliminuj zwarcie najpierw. Alternator może mieć prze to za duże za duże obciążenie. Zacząłbym od zwarcia na wiatrakach.... być może
  
 
co do wybijania bezpiecznika od grzania to masz zwarcie na macie grzewczej a ze bezpiecznik jest wlasnie od servotronika i od kilku innych rzeczy to dlatego pali ci bezpiecznik wiec zostaje ci nie korzystanie z grzania chyba ze wymiana maty albo szukania zwracia. a co do innych problemów to sytuacja wyglada tak ze nie zawsze trzeba wszystko wymieniac poprostu trzeba kazdy problem obejrzej i dopiero stwierdzac co jest nie tak...
  
 
1) Sprawdz układ zapłonowy , czujnik wałka rozrzadu.
2) Moze dziura sie powiekszyc jesli masz juz jakies oznaki uszkodzenia
3) Załacza sie wentylator sprawdz ladowanie i połaczenia wszystkich kabli duze spadki sa na stykologi.
4) poduszki pod silnikiem lub bardzo nie rowna praca silnika na wolnych obrotach czyli wracasz do punktu 1 zle dopalanie mieszanki.
5) Calkiem niezly pomysl odpinac krokowca w V to kilka własnie problemów masz z tego własnie odłaczenia (kupic lub sprawdzic na nowym zachowanie)
6) zwarcie w siedzeniu tak jak pisałem wyzej a ten jeden bezpiecznik jest własnie od kilku rzeczy jaki powinien byc bezpiecznik to w skrzynce bezpieczników masz oznaczenia kolorów jaki powinien byc.

Jest gazownia ??