[P] Jakie tłoki do 2.0 argenta pod turbo?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
badał ktoś z was jakie tłoki i ewentualnie od czego podchodzą do 2.0 od argenty (wtrysk)?
  
 
Zależy od turbo setup'u ale:
-131 VX
-croma turbo
-delta 1.6 t (wtrysk)
-delta 2.0 t
-dedra 2.0 t
  
 
turbina dmucha 0.3 bara
silnik seria ale po "uczciwej" kapitalce
ale jak to w takich projektach pojawił sie problem
spod glowicy wyleciał olej i z odmy ( pusciłem ją "w ziemie")
zaczoł konkretnie dawac olejem
  
 
0.3 bara to można w serie dmuchnąć
  
 
chciałem na poczatek bezpiecznie ipowiem ci że czuc róznice w osiągach no ale jutro musze zobaczyc dokładnie co go boli i dla tego pytam o tłoki
jak rozbiore to może zmienie je na cos bardziej odpreżającego
  
 
martwi mnie ten olej . dlaczego sie tak stało?
  
 
przy takim dołdowaniu ( mysle max do 0.5) zmieniac tłoki?
  
 
możliwe ze dmuchnęło uszczelkę do oleju i dlatego z odmy tak daje
  
 
podsumuwując. przy doładowaniu muyśle max .05 bara zmieniac tłoki?
i czy jest w ofercie którejś z firm metalowa uszczelka?
  
 
do max 0.4-0.5 ja bym nie odprężał bardziej
co do uszczelko porządne płaszczyzny i uszczelka elringa powinna to znieść spokojnie
  
 
no i aż chciało by się przeklnąć!
nie dojechałem nawet na strojenie!
tłoki popekały i troche pozostawało ich na cylindrach
nie wiem czy to skład mieszanki czy to winna ciśnienia czy za mało paliwa? tak czy siak jestem w dupie
wszystko od nowa ale sie nie poddam
  
 
Powiedz coś więcej na temat kompletacji tego.
Jaki system zasilania.
Jakie sterowanie zapłonem.
  
 
Cytat:
2010-05-17 21:56:32, Krych pisze:
nie wiem czy to skład mieszanki czy to winna ciśnienia czy za mało paliwa?


Tak naprawde wszystko co wymieniles to to samo - za malo paliw - za duze egt i tyle. Najbardziej prawdopodobne jesli jezdziles bez strojenia.
  
 
A co to opowiadasz, diesel ma praktycznie zawsze za mało paliwa w stosunku do powietrza i działa
  
 
daj fotki zniszczeń
  
 
Pewnie te ori 2.0 n/a tloki tez mialy juz swoje lata + wieksza temp + moze stukowe = popekalo
  
 
bosch
aparat z czujnikiem hala napedzany z wałka
tłoki nowe (przejechane max 1000km) dlatego mnie to dziwi
tłoki popekał po obwodzie między pierścieniam
  
 
foty
Z tego co rozumiem wysra... półki pomiędzy pierścieniami

p.s.
co do opisu to żeś się nie rozpisał
jaki bosch?
rozumiem zapłon zwykły z 2.0 gaźnik?
  
 
tak rozsypały sie parapety ( kawałki poodpadały)przepływka na 7 pinów czujnik halla z aparatu do modułu pod cewkw bez czujnika w skrzyni i na wale z tego co pamietam białe wtryski
rozmawiałem z jednym kolesiem i powiedział mi że to winna za bardzo spasowanych tłoków pod cylinder tzn pod wolno ssący ok ale pod turbo robi sie luzniejszy szlif
  
 
a jakie pasowanie? (dziwna teza, znaczy pierwsze słyszę)
Zrozumiałem ze to fabryczny wtrysk argenta plus zapłon na czujniku reluktancyjnym (zmiana kąta wyprzedzenia tylko mechaniczna bezwładnościowa)

p.s.
Jeśli tego nie regulujesz żadna elektronika (np. ecumaster) to możesz zapomnieć o dojechaniu gdziekolwiek (powinieneś odpiąć wastegate aby było zero doładowania na dojazd jak planowałeś strojenie jakąś elektronika)