| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Manta DEADSOUL Opel Omega B FL Bydgoszcz | 2010-06-04 11:37:41 Witam wszystkich mam mały problemik z 2,5 V6. wyskakuje mi na kompie błąd nr 19 Sygnał prędkości obrotowej czy ktoś z was wie jaka może być przyczyna pokazywanie się tego błędu. Po skasowanie wyskakuje po kilku dniach. Z objawów w Omci tylko co jakieś kilka dni nie moge jej odpalić dopiero za jakimś 10 razem a tak poza tym jast ok. Jak nie chce odpalić to wygląda jakby nie dostawal paliwka bo kreci jak szalony ale nie odpala. |
_Gepard_ LOB WETERAN Ognisty Rydwan Zeusa Centrum krainy uśmiechu | 2010-06-04 17:26:42 TIS mowi ze uszkodzony moze byc czujnik obr.walu korb. lub uszkodzenie czesci skladowych sterownika,ale czesciej padaja czujniki. |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2010-06-06 08:03:55 ..Błąd 19 na zgaszonym czy odpalonym silniku?
Co do odpalania? Masz LPG? Kable WN kiedy zmieniane? CHECK swieci? Przewód od czujnika nie lezy na cewce zapłonowej lub bardzo blisko niej? Jakieś konkrety kolego, bo bład Nr 19 (31 równiez) to norma przy zczytywaniu błędów na zgaszonym silniku
Podaj wiecej konkretów.. [ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2010-06-06 08:07:56 ] |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2010-06-06 10:13:07 Andrzeju
19 nie jest normą. Normalny jest 31- czyli brak sygnału. 19 jest informacja o błedzie w sygnale (tu się oscyloskop przydaje). Ja miałem podobny problem przez dlugi czas, cięzkie odpalanie. błedów nie było bo zeby Motronic zapisał błąd musi on trwac ponad 15sek. U mnie chek palił sie 3-4 sek po zapaleniu i gasł. Okazało sie że usczodzona była izolacja i ekran czyjnika. W zalezności gdzie leżał przewód (tak jak pisze Andrzej blisko cewki)siał błędami. Nie ma sie co zastanawiac , kupić urzywkę za 50 pln i śmigać. |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2010-06-06 20:13:53 ..Masz racje - 31.. ![]() |