[126]montaż gaźnika bing 54

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje pomocy w montażu gaźnika bing .


Patrząc na zdjęcie ze strony 126group2.com

3 - będzie doprowadzenie paliwa
4- odpowietrzenie ?
2 - ?
1 - powrót paliwa ? chociaż tam jest trójnik przy doprowadzeniu paliwa , ale to może inny typ tego gaźnika .


I czy linkę gazu trzeba przełożyć przez otwór 5, i ją zablokować ?










[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-12-15 10:47:52 ]
[ powód edycji: to nie forum tylko 126 więc brakuje [126] pozdrawiam ]
  
 
2. Drugie odpowietrzenie komory pływakowej.
Cytat:
czy linkę gazu trzeba przełożyć przez otwór 5, i ją zablokować ?



Przez otwór 5 przechodzi iglica a linka przez ten otwór obok.
  
 
3 - króciec dopływowy
4,2 - odpowietrzenie
1 - sprawdź dokąd prowadzi, przecież to proste.

Te bingi nigdy nie miały oddzielnego powrotu, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, zwykle powrót realizowany był w taki sposób:



A linka gazu musi mieć na końcu taka beczółkę tyle że ułożoną wzdłóż osi linki a nie w poprzek.

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Mam parę pytań co do tego gaźnika.

1. Czy kolektor musi mieć odpowiednią długość i kąt?
2. W jaki sposób są podłączone linki gazu i ssania? Na foto widać je z tyłu ale czy są one jakoś połączone z oryginalnymi z malucha?
3. Czy ktoś z was jeździ na takim gaźniku? Jak on się sprawuje?
  
 
kolektor powinien miec długość dostosowaną do prędkości obrotowej przy której zakłąda sie wykożystanie zjawisk falowych. kąt tutaj wymusza konstrukcja gaźnika i głowicy, najlepiej gdyby odcinek był prosty
  
 
Konstrukcją przypomina mój gaźnik.
Ssanie mam ręczne, choć myślałem nad przerobieniem na linkę.
A linka gazu od pedału idzie do oryginalnego cięgna gazu, tego na dmuchawie( oczywiście przeniesiony nieco bo się pod gaźnikiem nie mieścił) a od niego w pancerzu idzie druga linka do gaźnika.
Tu masz foto:
  
 
34 wiem jak masz to tam rozwiązane bo nie raz patrzyłem pod twoją klapę. Interesuje mnie rozwiązanie z OBR-u jak właśnie oni mieli to zrobione i dane kolektora. Wykombinować gaz to nie problem
  
 
Tak to bylo w OBRe
  
 
Znam tą stronę i oglądałem foto...nikt nie potrafi mi wyjaśnić konkretnie....?
  
 
Jestem już w posiadaniu tego gaźnika a co najważniejsze nowego w idealnym stanie, ale widzę że nikt nie jest w stanie udzielić mi jakichkolwiek info.
  
 
ale o jakie info Ci chodzi?
chcesz miec idealnie dobrany kolektor to troche popracuj i go sobie wylicz...
  
 
Grzebać w garażu mogę dniami ale jeśli chodzi o liczenie to nie jestem w tym dobry. Po prostu chciałem się dowiedzieć czo może ktoś już wykonał kolektor według obr i mógłby się podzielić parametrami.
  
 
Cytat:
2010-01-06 18:19:13, Biwciu pisze:
Grzebać w garażu mogę dniami



No więc troche posiedziałem i powoli mój gaźnik zaczyna wyglądać jak w OBR-rze

  
 
Czekam na efekt końcowy
  
 
Cytat:
2010-01-14 16:43:18, Milten pisze:
Czekam na efekt końcowy



W sobotę zawożę głowicę do robienia...

Powiedzcie mi tylko jedno czy dysza główna w rozm. 185 nie będzie trochę za wielka?! Bo ciężko z częściami do tego gaźnika
  
 
Ja w Dellorto PHBE 34 o średnicy gardziela mniejszej od twojej o 2 mm mam dyszę 145 i to już pije swoje.
Tylko, że miałem dyszę 130( i szedł tak samo - mniej palił) ale , że nie mogłem poradzić sobie ze stukowym to poszedłem za namową ludzi i ubrałem 145 i teraz pewnie część tego paliwa idzie na zalanie denka tłoka i nie jest wykorzystana efektywnie ale przynajmniej nie ma stukowego
  
 
Odgrzewam-jak tam Biwciu eksperymenty z Bingiem?
  
 
Silnik złożony, kolektor dolotowy zrobiony z tym że silnik czeka na olej i zrobienie budy. Jak na razie jeszcze brak doświadczeń bo silnik stoi na stole w garażu więc jak tylko go odpalę na pewno podzielę się wiadomościami.